Part 1

504 17 6
                                    


Ακουγα συνεχεια φωνες σαν να ερχονται απο μακρια. Η φωνη των γονιων μου, η φωνη της κολλητης μου και του κολλητου μου αλλα δεν μπορουσα να καταλαβω τι λεγανε. Προσπαθουσα πολυ, ηθελα τοσο πολυ να ανοιξω τα ματια μου αλλα δεν μπορουσα. Δεν ηξερα που ημουν, ουτε τι ειχα παθει. Ενιωθα τοσο κουρασμενη. Συνεχεια εβλεπα τα ματια του μπροστα μου δεν ξερω αν ηταν ονειρο. Ηθελα να μιλησω, να κουνηθω και να τον δω αλλα δεν μπορουσα. Καθε φορα που Προσπαθουσα κουραζομουν ακομα πιο πολυ και οι δυνάμεις μου με εγκατελειπαν. Σταματησα να προσπαθω και εγκατελειψα δεν ειχα αλλο κουραγιο οταν ξαφνικα ενιωθα κατι μεσα μου να κουνιεται. Δεν μπορουσα να καταλαβω τι ηταν μεχρι που καταλαβα οτι μαλλον ειμαι εγκυος. Τωρα ηξερα πως επρεπε να ξυπνησω ειχε ερθει η ωρα... Με πολυ προσπαθεια καταφερα να ανοιξω τα ματια μου. Ακουγα φωνες πολλες φωνες μεχρι που ειδα εναν γιατρο να τους βγαζει ολους εξω...

-Κυρια Κριεζη ειστε καλα;

-Λιγο...νερο...

Ειπα με το ζορι και ετρεξε να μου φερει. Αφου ηπια λιγο νερο προσπαθησα να σηκωθω λιγο αφου πονουσαν τα κόκκαλα μου..

-Ποναω παντου...

-Λογικο ειναι αυτο τοσους μηνες ειστε ξαπλωμενη στο κρεβατι

-Τι εγινε; δεν θυμαμαι τιποτα..

-Το περιμενα. Λοιπον ειχες ενα σοβαρο τρακαρισμα και χτυπησες πολυ το κεφαλι σου. Εκανα οτι μπορουσα αλλα ειχες χασει πολυ αιμα. Ο οργανισμος σου δεν αντεξε και επεσες σε κωμα.

-Ποσο καιρο;

-Εδω και 4 μηνες

-Τι πραγμα;

- Δυστυχώς αλλα ολα θα πανε καλα απο εδω και περα μην ανησυχεις...θελω να συζητησουμε κατι αλλο πρωτα.

-Πειτε μου..

-Το ξερεις οτι εισαι εγκυος;

Μου ειπε και σηκωσε το σεντονι απο πανω μου οταν η στρογγυλη κοιλιτσα μου εκανε την εμφανιση της..

-Ευτυχως δεν υπηρχε θεμα με το μωρο οταν σε φερανε..

-Δεν θυμαμαι...γιατι δεν θυμαμαι τιποτα;

-Μην πιεζεις τον εαυτο σου Περσεφόνη. Σιγα σιγα θα επανελθει η μνημη σου ειμαι σιγουρος απλα χρειαζεσαι χρονο

Αρχισα να χαιδευω την κοιλιτσα μου και δακρυα ξεφυγαν απο τα ματια μου..

-Ποσο μηνων ειμαι;

-5

-Ξερουμε τι ειναι;

-Εννοειται θες να μαθεις;

Η καρδια δεν ξεχναειМесто, где живут истории. Откройте их для себя