23.bölüm de geç :D

353 14 11
                                    

laranın ağzından 

bu şarkı yarışması herkese çok iyi gelmişti tüm okul saçma sapan şeylerle uğraşmak yerine bu etkinlikle uğraştı castiel bile düşünsenize tabi o ben olunca çabuk kabul etti ama olsun bugün çok yorulmuştuk ve yarında seçmeler vardı eve gidip dinleniyim en iyisi. 

castielin ağzından 

lara sanırım eve gidiyordu ama bende onu bırakıcak göz varmı sizce tabi kide yok! o yanımda olsa bile özlüyorum çünkü :) 

lara: armin alexy siz eve gidecekmisiniz? 

armin: hayır abla ben adını bilmediğim ama içi bilgisayarla dolu bir yer açılmış orayı ziyaret edicem ve sanırım bu gecede orda yatarım :D 

alexy: lara bende eve gelmiyorum evde hiç giysim kalmadı alışveriş yapacağım biraz. 

lara: tamam o zaman kızlar ben kaçar eve gidip biraz dinlenicem 

castiel sen hiç bir yere gitmiyorsun küçük hanım  benim yanımda dinlenirsin :) 

dedim ve kolundan tutarak sınıftan onu sürükleyerek çıkardım :) 

lara: castiel ne yapıyorsun ya tüm günü birlikte geçirdik ya zaten -_- 

castiel: banane ya ne zaman sana yakınlaşsam geri dans ediyoruz sinirim bozuldu iyice parka gidiyoruz ve ben sana uzun süre sarılıyorum sen de o sırada ne yaparsan yap :D 

lara: peki tamam koca huysuz bebek seni ;) 

castiel: ama sadece senin ;) 

dedim ve öpücüğümü almak için dudağına yaklaşıyordum ki birden tokatı yedim bi bu eksikti zaten! 

castiel: ah!! ne yapıyosun kızım parmak izlerin çıktı resmen ya sözün olan öpücüğümü alıcam bıraksana! 

lara: söz verirken hiç ellerime bakmışmıydın ;) 

casteil: hadi ama lara inanamıyorum bunu yapmış olamazsın deil mi? 

lara: yaptım bile yok sana öpücük! yürü hadii :) 

bunu dedi ve adımlarını hızlandırdı doğal olarakta önüme geçmişti ve bende klasik bir castiel hareketi sergiledim ve istediğimi aldım bilirsiniz ben ne yapar ne eder istediğimi alırım ;) 

castiel: varmıymış yokmuymuş işte şimdi görcez kızıl şeytan ben sana gösteririm! 

lara: castiel napıyo- 

kolundan sertçe tuttum ve onu kendime yapıştırdım ve direk sözünü bile bitiremeden dudaklarına yumuldum ben demiştim ama o kaşındı ;) 


laranın ağzından 

castiel beni öptüğünde neye uğradığımı şaşırdım başta onu itmeye çalıştım ama ayı gibi cüssesi yüzünden yapamadım daha sonra da madem olmayacak tadını çıkarıyım dedim ve ben de karşılık verdim :) 

castiel: ben istediğimi öyle yada böyle alırım küçük şeytan ;) 

lara: şeyy 

castiel: neyy? : ) 

lara: bir daha yapmasan böyle birden :O 

castiel: neden utandın mı yoksa? 

lara: ne utanıcam ya ben senden 

castiel: itiraf et hadi utandım bal gibi domatesten de kırmızı oldun ya :) 

lara: çok konuşma yürü hadi sen! 

Aşkitom ( Castiel ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin