arkadaşlar artık bölümlerde sık resim yüklemeye çalışıcam :) iyi okumalar... Şarkıyı mutlaka okurken dinleyin
Castielin ağzından
Odanın kapısını tamir etmeleri için parayı verirken muhasebede aynı zamanda laranın taburcu işlemlerinide hallettirdim. nihayet eve gidebilecektik danışmada işlerim bitince hemen laranın odasına çıktım oda beni bekliyordu burdan gitmek için can atıyordu zaten ancak güzel günlerimizde olmuştu eğlendik burda yani o kadar :D neyse duygusala bağlama castiel sen TAŞ FIRIN erkeğisin ( siz anladınız onu :DDDD tamam tamam vurmayın gidiyorum )
castiel: hayatım hadi kalk gidiyoruz.
lara: tamam ben hazırım zaten de annemlerin orda bırakabilir misin? beni. akşam geldiğinde bana olanları anlatırsın buluşmada nasıl olsa!
castiel: lara sen annene deil bana geliyon zaten pek umursayan yok o evde seni kaç gündür tek bir telefon araması bile gelmedi annenden babandan kardeşlerinden zaten izin almak çocuk oyuncağı. itiraz da istemiyorum bin bakalım sırtıma. :)
lara: sen delirdin galiba cass! ne sırtı benim ayaklarım var unuttun galiba o kızla takıla takıla.
castiel: he yani sen bize geleceğine takılmıyorsun da buna mı takılıyorsun asıl deliren sensin be güzelim hastane sana yaramamış tımarhaneyemi sevk etsek seni?
lara: kes şunu şapşall! oda sorun tabiki ben sizde k-kalamam.
castiel: neden kekeledin ki şimdi? A-haaaaa!
sen neler düşünüyorsun öyle kız?
lara: hi-hiç bir şey!
castiel: ayrıca ne delirmesi kızım sen hastasın o kadar uzun yolu yürüyemezsin araba yok bir şey yok hastane ile benim evimin arası 15 dk zaten yürüde sonra havale geçir dime OOLDU BAŞKA???
lara: anneanne castielin içinde ne işin var senin???!
castiel: ne anneannesi lan hani nerede?
hemen kendime çeki düzen vermeye çalıştım sonuçta oda büyük annem sayılır dime iyi bir imaj bırakmak lazım saçımıda düzeltirken lara birden gülmeye pardon anırmaya başladı ne oldu lan şimdi rezil mi oldum ki?
castiel fısıldayarak: kızım ne gülüyon ya noldu?
lara: castiel hahah ciddi olamaz-olamazsınn! hahaha anneannem hahahaha kelimesini duyduğun anda hahaha yüzün kireç gibi olduuu hahaha bu çok komiiik sadece şakaydıı rahatla cass!
hey bu beni şimdi şebek yerine mi koydu? bak hala gülüyor ama ben şimdi sana gösteririm!
lara hala karnını tutarak gülerken '' sen bana baksana bi? '' dedim ve bana baktığı anda onu duvara yapıştırdım bir anda yüzü kıpkırmızı oldu cidden mi? utanıyormu? olsun ama böyle daha güzel benim yanımda utanmalıda zaten. kafasını eğdi ve gıkı bile çıkmıyor şuan.
onun çenesinden tuttum ve bana bakmasını sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkitom ( Castiel )
Literatura FemininaMeraba sevgili okuyucularim bu benim ilk kitabim olucak bundan dolayi cok heyecanliyim yazim yanlislari olursa beni affedim meleklerim muck iyi okulmalar