27. bölüm

122 9 11
                                    

lütfen okurken şarkıyı dinleyin! 


castiel'in ağzından

eve geldiğimde çok yorgundum ve de çok uykum vardı. ancak evin ışıkları yanıyordu belli ki lara uyanmış. aslında onunla vakit geçirmeye çok ihtiyacım var. içeri girdiğimde televizyonun karşısına geçmiş kumandada elinde bir şeye gülüyordu. komik bir film var herhalde :) 

yanına gittiğimde neredeyse utançtan yerin dibine girmeyi istedim.çünkü eski bebekken annemin çektiği salakça videoları bulmuş ve içlerinde en felaketlerini izliyordu allahım ölmek istiyorum. küçükken dövüş sanatlarına meraklıydım ve kum torbasıyla oynarken kum torbası kafama gelmişti ve düşmüştüm bir de gücüm hakkında övünüyordum laraya off!! 

( burdakilerin erkek olan hepsi castiel diye düşünün :) ) 

yanına gittim ve kumandayı elinden almaya çalıştım. 

castiel: ne yapıyorsun lan sen nerden buldun bunları kumandayı hemen bana ver! 

lara: HAHAHAHAAHAAAAA! bu sen misin lütfen sen hahahaaa olmadığını söylee :'DDDDD 

castiel: ş-şey b-ben-

lara: cass sanırım kekeleme sırası sende hee??? :DDD 

ben susmayı şuan tercih ediyorum elindeki kumandayı almaya çalışıyordum hala ama bir türlü yerinde durmuyor ki kız alıyım! 

ben susmayı şuan tercih ediyorum elindeki kumandayı almaya çalışıyordum hala ama bir türlü yerinde durmuyor ki kız alıyım! 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

en sonunda pes ettim gördü zaten göreceğini.. 

castiel: off be al senin olsun kumanda ben yıkanıcam görceğini gördün zaten hayatımın en ince ayrıntısına kadar her şeyi biliyon aq artık. 

lara: hahaha! tamamm sen yıkann ben bakmaya devam edicem :D 

casteil: bakmayı bıraksan şaşardım zaten neyse. 


laranın ağzından 

castielle deborah konusunu konuştuğumuzdan beri içim tam anlamıyla rahat artık çünkü ona çok güveniyorum ve de yanında çok mutluyum :) 

uyandığımda evin içi kapkaranlıktı demek cass daha gelmemişti canım da çok sıkılıyordu ama napsam acaba ben karanlıktanda korkarım be bune böyle evin her yeri kapkaranlıktı evin içinde koştura koştura tüm ışıkları yaktım ve koşarken castielin ellenme yasağı olan dolabına tosladım. benimle birlikte yere bir kutu daha düştü. kutuya baktığımda içinde bir sürü kaset vardı kutunun üstünde bile ''dokunanı öldürürüm!'' yazılıydı. kasetlerden birini elime aldım ve televizyona gittim doğrusu merak etmiştim castiel bu kadar ne saklamış olabilir ki? deborahla mı ilgili yoksa? ya benden sakladığı bir şey varsa? içim çok huzursuzdu kaseti taktığımda ekranda beliren video ile tüm gerginliğim havaya uçup oksijene karıştı. inanamıyorum bu castielin küçüklüğümüydü! gülmekten karnım ağrımıştı artık 3. kasete geçtiğimde castiel bana kırmızı görmüş boğa gibi bakıyordu ve yanıma koştu!

Aşkitom ( Castiel ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin