25. bölüm

125 5 0
                                    

arkadaşlar medyadaki şarkıyı mutlaka dinleyerek okuyun! :)

Castielin ağzından

Bu planı uygulamakta kararlıydım ve o kızı bitirmeyede kararlıydım bunu yapacaktım. 

Alexy: Castiel eminmisin son kararın. Dime? 

Castiel: evet lara uyanmadan bu iş bitmiş olucak alexy

Armin: ben varım!
Rosalya: bende varım!  
İris: bende!
Kim: bende
Peggy: bende varımm! 

Castiel:Tamam öyleyse ne duruyoruz başlayalım!  Bende deborahın telefon numarası yok ama onunla buluşup onu sevdiğimi söylicem ağa düşsün die ama nasıl olcak?

Peggy: siz beni hep unutuyorsunuz ama ben ne için burdayım ki bunlar için tabiki ben bulurum o sürtüğün telefonunu.
😃

Casitel: saol peggy sen harikasın :)

Peggy: ş-şey ö-önemli deil :)

Yarım saat sonra!

Peggy: buldum! 

Castiel: işte bu be çabuk ver hadi numarayı şu işin bir an önce bitsin istiyorum
Peggy: 05** *** ****
Castiel: taam ben arıyorum hopörlöre alıyımmı? 
Herkes: tabiki!
Castiel: ne meraklıymışsınız be tamam arıyorum. 

Dııd dııd dııd
Deborah: kediciik!  Bana döneceğini o sürtüğü bırakıcağını biliyordum seni com özledim! 

Teleonun hopörlörünü elimle kapattım şuan acayip sinirlerim bozuldu bak! 

Castiel: mak bak ben bu kızı çok pis döverim ya laraya nasıl Sürtük der! 

Lysander: sakin olmalısın Castiel. 

Deborah: ordamısın kediciik!? 
Castiel: ha?  Ha evet evet buradayım deborahcım.
Deborah: deborahçımmı yerim senin o dilini yaa  😍
Castiel : off nasıl dayanıcam ben buna ya?!
Deborah: kedicik ne demek istiyorsun! 
Castiel: hass!  Ben onu dışımdanmı dedim ıı şey deborah saat 2 de parkın orda ol sana bunun açıklamasımı yapıcam tamammı bay bay! 

Telefonu hemen yüzüne kapattım eyvah boku yedim napcam lan ben!

Castiel: off bu kız acayip derecede yapışkan neredeyse pot kırıyordum. 

Lynsander: sen onu bunu bırakta şimdi nasıl bi açıklama yapıcaksın onu düşün! 
Castiel: lysander sen bişi bulamazmısın? 
Lynsander: benden romantik bişilermi istiyorsun yani? 
Castiel: ehh yani orta halli bişide olabilir. 😀
Lynsander: ilham gelmiyor Castiel benden umut bekleme. 
Castiel: lynsander bazen cidden işe yaramıyorsun. 😒

Bunun karşısında umursamaz bir tavır takındı. 

Kentin: ben bişiler yaptım Castiel al ve bunu ona ver. 
Castiel: oğlum kızla yüz yüze buluşucam ve eline bi kağıtmı tutuşturcam saçmalama istersen. 
Kentin: biraz romantik ve masum düşün Castiel hiç romantik deilsin aksine tam bir organik odunsun. 
Castiel: ağzını topla lan yoksa ben toplamasını bilirim oyarım o gözünle dilini senin! 
Kentin: ama bana ihtiyacın var kabul et. 😀
Castiel: off tamam dökül hadi! 
Kentin: bak şimdi oraya gittiğinde kağıdı vermeden önce " deborah bak sana çok kötü davrandım seninle konuşurken bile suçlu hissediyorum lütfen bu kağıdı oku hersey burda yazıyor lütfen ben galiba seni seviyorum! 

Castiel: ne ben hayatta öyle bisi demem delirdin mi! 
Herkes : Castiel!
Castiel: ne ya!  Of taman! 
Kağıtta ne yazıyor bakcam ver şunu
Kentin: ah nazik olsana hayvan elimi koparıyordun!
Castiel: dua et başka yerini koparmayı denemedim deli etme beni zaten sana kıl oluyorum. 
Kentin: tamam be bişimi dedik
Castiel: deme zaten. 

Aşkitom ( Castiel ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin