yeniden döndümmm :))))

176 11 2
                                    

arkadaşlar öncelikle sizleri çok özledim o kadar uzun zamandan sonra geri dönmek beni çok heyecanlandırdı gerçekten :) bu bölümü iyi yazmaya çalışcam ama doğrusunu söylemek gerekirse aklımda en ufak bir ilham yok o yüzden bölüm kötü olabilir hızlı yazmaya çalışıcam sizin için o yüzden şimdiden yazım yanlışları için üzgünüm sizleri seviyorum daha fazla uzatmadan bölüme başlayalım ne dersinizzz???? :)))))) 


laranın ağzından 

kendimi o kadar yorgun hissediyordum ki ve her yerim ağrıyordu ne olmuştu bana bi dakika şimdi hatırladım! bende de ayzaymır ( nasıl yazılıyo bilmiyorum ) erken mi başladı ne? 

o bıçak çok korkmuştum ee ama nasıl oldu bu ben buraya nasıl geldim? ayrıca benim yüzümden o kadar hazırlandığımız gösteriyede yazık olmuştu gerçekten castielle dans etmeyi çok istiyorum onu zaten zor ikna etmiştik off :( beni buraya getiren castiel olmalıydı ona bir can borcum var desem yalan olmaz onu sevmekte gerçekten haklıydım ona öyle bağlanmışım ki onu çok özledim acaba o deborahla dans etmişmiydiler :( o kıza ödeticem bunların hesabını! 


ben kendi kendime böyle konuşurken kapı açıldı ve birden odama neşe doldu neden mi tüm tanıdıklarım odama hücum etmişti nerdeyse ve alexy yine sakarlığını yapmıştı :D içeri giricem derken ayağı castiele takıldı ve alexy yere yapıştı castielde onun üstüne tabiki :D 

işte bu keyfimi cidden yerine getirmişti çok komik gözüküyorlardı :D 

castiel: oğlum napıyorsun lan! azcık dikkat etsene önüne laraya rezil olduk! 

lara: yoo çok komik bence şuanki haliniz :D şaklabanlar :D 

castiel: sen hele bi iyileş ben sana gösteririm şaklabanlığı! 

lara: tamam yaw sustum :D 

alexy: enişte yeni farkediyorumda sende hani az yakışıklı deilmişsin he :D gönlümmü ne kaydı sana ablamdan çalsammı ki seni :D 

castiel: ne diyon olum kafanımı çarptın yere düşerken kendine gelsene şurdan bi kafayı gömcem görcen o zaman gayliğin sırasımı! 

lara: yok artık! salajssfdsho mısır yokmu yaww :D :D :D çokta yakışıyorlar dime armin :D 

armin: bencede yakışıyorlar abla :D 

castiel: sende mi armin ciddimisiniz siz! 

peggy: aooww bune demek oluyor yoksa yeni aşk eski aşkımı yok ediyor bu çok büyük haber olurdu! hemen kullanmalıyım bunuuuu

herkes: peggy şimdi sırasımı sence! 

peggy: tamam ya bağarmayın alışkanlık oldu -_- ( başını kaşıyarak belirtti ) 

lysander: lara kusura bakma ama alexyle castiel yakışıyor olabilirler ancak siz daha mükemmel bir çiftsiniz ;) 

herkes: OOOOO! :D 

castiel: helal be kardeşim! :D 

lysander öyle diyince ne diyeceğimi bilemedim sanki yeni aşıklarız gibi utandım yaw ne oluyor bana böyle bıçak bi kalbimi dürtüverince acep duygularımmı depreşti ki? 


castiel: utandınmı senn domates bile senden daha az kırmızı ;) 

lara: n-ne alaka ya saçmalamasana :D 

iris: arkadaşlar lafınızı bölmek istemem ancak deborahı okulda bıraktık gösteri ise mahvoldu şu deborahı bi halletsek diyorum hem lara da iyi gibi o burda biraz dinlensin bizde ona nasıl bir ceza vereceğimizi düşünelim ne dersiniz? 

castiel : iris haklı arkadaşlar sanırım hayatım sen dinlenmelisin biz şu sürtüğün hesabını sormalıyız ona elimden zaten zor kurtuldu özel olarak ona yapmamızı istediğin bir şey var mı? 

lara: olmaz mı! onun en önemli şeyi müzik hayatı değilmiydi? onu müzik hayatında batırmanızı istiyorum! 

castiel: lara bu çok iyi bir fikir ben bunu neden düşünemedim ki! beni de tekrar müzik hayatında yükselmek için kullanmaya gelmemişmiydi zaten ona en iyi ceza bu olur! tabi tek bununlada bitirmeyeceğiz televizyonda yaptıklarımızı zevkle izle tamamı burda güzelce dinlenirken bugün onun son günü olacak! 

alexy: evet abicim kendine iyi bak güzelce dinlen 

lara: tamam merak etmeyin siz benim istediğimi yapın gerisi sorun olmaz :) 

peggy: bu bana çok iyi bir haber olacak! allahım çok teşekkürler arkadaşlar ya sizinle takıldığımdan beri haber bulmak dahada kolaylaştı :) 

castiel: peggy kusura bakma ama senin o haberlerini kimse dikkate almıyor -_- 

armin: aa peggy şu manşet haberin doğruluğu varmı? 


işte bu çok komikti içimden gülmüştüm ama castieli çok güzel yüz üstü bırakmıştı kardeşim :D 

castiel: bravo armin ciddi olamazsın dime ( elini başına vurdu kafasını sallayarak ) 

herkes: hahahaah :D 

böylelikle odamda yalnız kalmıştım o deboraha hayatı dar edicem bana bir şey yapmasında değil sorun castieli incitmeyi düşünmeyecekti neden o buraya geldi ki! bu arada şu gösteri işini bir ara yeniden düzenlemek lazım 


castielin ağzından 

laranın verdiği fikir çok güzeldi ama asıl sorun onu nasıl rezil edebilirdik acaba hep beraber okulda lysander ile birlikte müziğe çalıştığımız yere gittik ve orda düşünmeye başladık. 


iris: şey laranın verdiği fikir güzel ama- 

victoria: şeyy onu nasıl yapıcaz? 

alexy: evet victori haklı castiel deborahı nasıl rezil edebilir ki? 

victoria iç sesi: alexy bana hak verdi inanamıyorum! ben niye şimdi bu kadar sevindim ki ama amaan boşver. 

castiel: evet benim de takıldığım durum burası işte aslında peggy sen bu işlerde çok iyisin aklında hiç bir fikir yokmu acaba? 

peggy: aslında bi kaç fikir var ama olur mu bilemedim ki? 

armin: lan madem aklında bi fikir var nmeden burda bizi uğraştırıyon kızım! söylesene 

kim: aynen ya 

castiel: peggy seni dinliyoruz tüm fikirlerini duymak istiyorum. 


devamı yarınaaaaaaa arkadaşlarrr bugünlük benden bu kadar sevdiceklerimmm çok fazla yorucu oldu çok düşünerek yazdım ve ancak bu kadar aklımdan çıktı orospuların kolejinide yazmaktayım şimdi ona başlayacağım arkadaşlar vote ve yorumları unutmayalım! :)  sizleri seviyorummm 


Aşkitom ( Castiel ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin