Adam gömüldü kadının toprak rengi gözlerine.
Kadın ise çiçekler dikti gözlerinde gömülen adama.
Bakışlarıyla bir orkestra kurdu iki aşık, konuşmadılar notaları konuşturdular. Kırık piyano sustu, kırık ruhlar orkestrası senfonisi başladı.
"Merhaba" dedi adam sesindeki kırıkları gizlemeye çalışmadan.
Biraz durdu kadın. Bu ses kırık bir ruhun yardım sesiydi, kayıtsız kalamadı. Bir "Merhaba" döküldü dudaklarından. Adam kadar olmasa da kırıktı sesindeki notalar. Sonra sustular, ne konuşacaklarını bilemediler. Ne adam ne de kadın konuşmaya cesaret etti.
Adam piyanoya baktı. Ve sordu kadına:
"Tekrar çalmamı ister misiniz?"
Adamın sesinde ki resmiyet hoşuna gitmemişti kadının. Buna rağmen o eşsiz sesi duymak için cevap verdi.
"Tabii ki isterim ama benim dediğim şarkıyı çalarsanız size eşlik edebilirim sesimle."
Adam gülümsedi gözlerine işledi gülüşünün ışıltısı. Yıllardan sonra yüzüne yayılan gülümseme biraz yerini yadırgadı ama ona rağmen gülümsemesini silmedi yüzünde.
Kadın hayran kaldı gülüşüne. O da gülümsedi ışıltı gözlerine kadar ulaşmasa da samimiydi gülümsemesi.
"Peki o zaman hangi şarkıyı çalayım?"
"Hüzün kovan kuşu"
Adam hiçbir şey demeden oturdu kırık piyanonun başına ve çalmaya başladı. Kadın dinledi kırık notaları ve eşlik etmeye başladı şarkıya.
"Gözyaşına dök yağmuru
Düş uçacak bahara doğru
Yollar açılıp konuşacak
Mutlu edeceğim yokluğunuHuyumdur hep ölürüm
Nice aşklara bölünürüm
Ayımdır hep tutulurum
Nice ışıkla korunurumHüzün kovan kuşu gelmiş
Gecenin yanağına konuvermiş
Ay tenli aşık şarkıma
karşılık vermişIşığım içimden gelir
Yani gölgem kendimden
Aşktır ölümden güzel olan
Bak ve gör yaşam düşlerdedirHuyumdur hep dirilirim
Nice dağlardan dökülürüm
Ayımdır hep kararımım
Nice öpüşle aklanırımHüzün kovan kuşu gelmiş
Gecenin yanağına konuvermiş
Ay tenli aşık
Şarkıma karşılık vermiş"Kadın hayatındaki en güzel şarkıyı söylermiş gibi hissetti, adam ise en güzel şarkıyı çalar gibi. Tam oldu ikisi de. Kırık sesli bir piyano. Kırık sesli bir adam ve kadın. Kırık bir aşk ve en güzel senfoni.
.......................................................
Umarım beğenirsiniz. Aslında bölüm yazmayacaktım ama isteyenler olduğu için yazdım. Eğer istek olursa bu hikayeyi yazmaya devam etmek istiyorum.
Şarkı medya da var dinlemenizi tavsiye ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Piyano Tuşları
Truyện NgắnKırık piyano tuşlarında gezdirdi parmaklarını adam. Kadın ise dinlendi kırık kalbine kazınan kırık notaları. Kırık bir piyano Kırık bir kadın Kırık bir adam Ve kırık bir aşk Bu isimle yazılan ilk hikayedir. Umarım tek kalır. Tüm Hakları Saklıdır.