Özel Bölüm

807 116 54
                                    

"Yekta hadi naz yapma geç piyanonun başına biliyorsun kızımız bir tek senin çaldığın müzikle karnımda tepinmeyi kesiyor."

"Senin için değil kızımız için çalacağım çünkü sana küsüm. "

" Ay hamile olan benim trip atan sensin. "

Yekta piyanonun başına geçti ve bizm şarkımızı çalmaya başladı
Kızım o anda karnımda kıpırdanmayı kesti. Daha beş aylıktı ama maşallah çok hareketliydi. Geceleri uyuyamıyordum bu yüzden. Sadece babasının piyano çalması ile hareketi kesiyordu küçük hanım.

Koltuğa biraz daha yayıldım ve uykuna moduna geçtim, hazır kızım uslu dururken.

Eslem de kızım da uyumuştu. Piyanonun başından kalktım. Yatak odamıza gidip battaniye aldım. Üzerilerini örtüp, mutfağa gittim. Eslem uyanınca büyük ihtimalle aç olacaktı, yemek hazırlamalıydım.

Eslem'in sevdiği yemekler ile donattım masayı. Piyano çalmakta becerikli olduğum kadar yemek yapmakta da becerikliyim. Yoksa zırt pırt acıkan karımı nasıl doyuracağım?

Yavaşça uyuyan güzele doğru ilerledi. O da zaten gözlerini ovuştura ovuştura uyanıyordu.

"Uyandınız mı küçük hanım?"

"Uyandık babası. Biz acıktık. "dedi zarif ellerini karnına sararak.

" Hadi sofra hazır en sevdiğin yemeklerden yaptım. "

Daha cümlemi tamamlamadan mutfağa yol almıştı bile. Gülümsedim iyi ki o gün o piyanoyu çalmıştım.

....
Okuyan kalmadı ama yine de bu bölümü paylaşmak istedim.

Kırık Piyano TuşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin