Zlý pán Honurn zavedl pravidla ,které jsou nerovnoprávné. Jako např. Jestli někdo používá vzácnější magii a nenahlásí to tak je odsouzen k trestu smrti. Honburn vyrůstal klidně. Mněl vždy to co chtěl ,protože měl už v osmy magii. Jeho vojáci prohledávají dvakrát za měsíc byty a vždy nás ještě prohlídnou jestli nemá někdo magii. Laral se narodila přímo v den kdy šel na trůn Honburn. Její matka jí vychovávala docela přísně takže je vycvičená. Její matka dříve bojovala se zlem. Má jen maličkou nevzácnou magii. Květinouvou. Může pomoci ,aby vyrostla květina a při velkém soustředění aby vyrostl strom. Laral chodívá ven z černým pláštěm. ¨
Ráno jsem se probudila a šla se dolů nasnídat. Mamka mi připravovala buchtu. „Ahoj." Pozdravila jsem a dala si na sebe plášť. „Ale, ale kampak? Nejdřív se pojď nasnídat. A navíc dneska je kontra.„ Řekla máma a podívala se na mně z talířem buchty. Konta jsme z mamkou říkaly kotrole že nemáme magii. Povzdychla jsem si sundala plášť zpět a šla jsem si sednou ke stolu. Mamka mi zatím do hrníčku nalila jahodový čaj. Podívala jsem se z okna a podepřela si hlavu o svou ruku. „Ty kontroly mně přestávaj bavit." Jemně jsem si povzdychla a podívala se zpět na mámu. „Mě taky ne ,ale..." Nedokončila větu když v tom někdo zaklepal. Máma šla ke dveřím a otevřela. „Tady kontrola." Uslyšela jsem. Opět jako vždy vtrhly do bytu. Ale tentokrát obrátily dům vzhůru nohama. „Co děláte?" Zeptala jsem se a stoupla si. " Trochu se nám změnily pravidla. „Co?" Řekla jsem vyšším hlasem než jindy. Naštěstí přišel i ten fajn chlapík co na nás je milejší. Takže se jen podívala kolem na pár věciček a šel zpět k nám na nájem. Ten druhej se pořád díval kolem a skoro vše rozházel. Ten fajn chlapík je normální ,protože tady taky bydlel a zničeho nic ho v sedmnácti vzaly a odvedly ho k Honburnovi. Tam se stal ním co je dnes. Mamka vytáhla peníze co si našetřila za celé dva týdny a zaplatila. Částka o tenhle nájem se zvedla. „Opět to navýšily." Řekl a podíval se na mně a zpět. Mamá si schovala ten papírek co jí daly. „Pojď!" Zakřičel a přišel z vrchu dolů ten druhej chlap kterej to tu obrátil naruby. „Na shledanou." Jemně jsem si odfrkla a podívala jsem se na mamku která šla za nimi zavřít. Mamka se podívala na ten papírek z tou částkou. Podívala jsem se ji přes rameno.Byla tam částka co mamka vydělává za ty dva týdny. Skoro přesná částka. Zbyly ji asi tři procenta z vydělané výplaty. Máma my beze slov položila na stůl kousek buchty co upekla a sedla si za mnou s hrnkem kakaa.
ČTEŠ
Ve stínu noci [Pozastaveno]
FantasyLarel bydlí poblíž lesa v opuštěné chatce s matkou. Ve větší vesnici kde je zakázáno mít nějakou magii. Jen a jen Honbur může mít magii. Když někdo má nějakou vzácnou magii a nenahlásí to ,tak je odsouzen ke trestu smrti. Larel dojde do lesa a...