Když jsem se konečně probudila byla jsem někde v dobře zařízené jeskyni. Rozhlédla jsem se kolem. Najednou jsem uslyšela něčí hlas. „Už se konečně probudila!" Uviděla jsem nějakou holku která na sobě měla růžové oblečení a meč v ochraně na zádech , ve světle hnědých vlasech má růžový pramínek. Najednou se objevila Ukami. Opět na sobě měla bílý plášť. Přišla ladně ke mně. Klekla si a podívala se na mně. Mlčela a pečlivě si mně prohlížela. Po chvilce jsem se taky na sebe podívala. Neuvěřila jsem vlastním očím.
Na sobě jsem měla nějaký tmavý náhrdelník ve kterém byly nějaké malinké bílé tečky. Noc pod širým nebem... Pomyslela jsem si. Opravu to tak vypadlo. Byla jsem celá v černém v četně mého pláště s kapucí. A navíc jsem na sobě uviděla i nějaký opasek. Měl v sobě všemocné věci ,pořádně jsem si ho neprohlédla protože jsem můj zrak se přesměroval na malé zrcadlo ,které bylo dál ode mně. Spatřila jsem svou tvář. Moje víčka byly namalované do černa. Jak jinak. Delší cop a čelenka jak jinak než černá. Ukami se mi podívala do tváře. Pomalu se zvedla a podala mi ruku.
Zvedla jsem se sama a podívala se Ukami do tváře. Až teprve teď jsem si všimla že v uších má krásné náušnice s bílými pírky. Její srolované bílé vlasy s několika hnědými pramínky. Na sobě měla ,ale i několik jiných věcí. Třeba podobný černý opasek jako já. Volné triko a uplé kalhoty ,opět černé. „Larel toto je naše skrýš. A toto je Piksí,Lukas,Maya a Tristan." Představila ostatní a ukázala na všechny čtyři v řadě. Jen Lukas stál opřený o stěnu. Hned jsem poznala že Piksí je ta co má na sobě růžové věci. Byla skoro celá růžová až na kalhoty a její vlasy ,které jsou hnědé. Oči měla tmavě zelené. Potom jsem se podívala na Tristana. Mněl na sobě snad všechny barvy. Modrá kápě ,blonďaté vlasy. Pozvolné zelené triko. Tmavé-červené kalhoty. Žluté boty. Pohled se mi obrátil na Mayu. Byla skoro celá tmavě-oranžová. I oči má podobně zbarvené. Vlasy má pod ramena. Drsně se dívala na mě. Pootočila jsem hlavu na Lukase. Opřený o zeď. Černá kápi ,černé vlasy,tmavě-zelený opasek,tmavě kalhoty stejné barvy jako triko a černé boty. Opět jsem se podívala na Ukami.
ČTEŠ
Ve stínu noci [Pozastaveno]
FantasyLarel bydlí poblíž lesa v opuštěné chatce s matkou. Ve větší vesnici kde je zakázáno mít nějakou magii. Jen a jen Honbur může mít magii. Když někdo má nějakou vzácnou magii a nenahlásí to ,tak je odsouzen ke trestu smrti. Larel dojde do lesa a...