Dojedla jsem buchtu a vypila čaj. Opláchla jsem to vodou. Uklidila jsem nádobí a přilila mamce kakao. „Teď už můžeš jít ven já to tady uklidím." Podívala se na mně z falešným úsměvem. Tentokrát jsem odmítla. „Budu tady s tebou a pomůžu ti." Chápala jsem její výraz. Za chvíli vybouchnu a nebude to pěkný ,tohle přesně její výraz vystihoval. „Tři. Dva. Jedna." Tiše jsem odpočítala. „Kurňa práce ,já se tady dřu dva týdny a najednou mně takhle oberou! Proč se takto dřít stejně vezmou vše!" Mamka vybouchla. Já se ji ani nedivím ona dře v hospodě celí dva týdny a za měsíc si může udělat jen jedno volno ,ale když má její šéf dobrou náladu tak dvě.
Mamka šla nahoru to tam uklidit. V hospodě vydělávají celkem dost ,ale musí se to rozdělit mezi tři pracovníky a ještě k tomu jim něco bere ten jejich blbej šéfík. Říkám mu Šéfik protože je hodně namistrovaný. Mamka během mžiku měla uklizeno a sešla zpátky dolů ze schodů. Pomohla jsem mamce z kuchyní. Mamka to pořád nemohla rozdýchat. Pootevřela jsem okno ,aby sem šlo trochu čerstvého vánku. „Tak dneska nepůjdu ven no tak co." Podívala jsem se na dveře. Měla jsem chuť si na sebe hodit plášť obout si boty a vyrazit do lesa. Ale musela jsem být zrovna tady a pomoct mamce. „Já vím že dřeš ,ale přece tam pořád děláš jenom ty a ti dva co tam taky s tebou pracujou jenom sedí a občas podají nějakou vodu. Dej si na dnešek volno." Povzbudila jsem ji a usmála se.
Mamka se mi podívala do očí. „Máš pravdu na dnešek si dám volno. Zatím to tu obstarej." Pomalu nedořekla a už jsem slyšela dveře od domu. „Dob... No tak nic." Podívala jsem se nahoru jak to tam vlastně mamka uklidila. Vše bylo tak jak má. I můj deník. Vždycky se mi do něho dívají jestli se neučím nebo nepíšu něco o magii. Tentokrát tam naštěstí nebylo nic vystřiženého. Sešla jsem dolů a čekala na mamku. Nudila jsem se. Dívala jsem se na dveře a čekala až se sklopí klika a přijde mamka.
ČTEŠ
Ve stínu noci [Pozastaveno]
FantasyLarel bydlí poblíž lesa v opuštěné chatce s matkou. Ve větší vesnici kde je zakázáno mít nějakou magii. Jen a jen Honbur může mít magii. Když někdo má nějakou vzácnou magii a nenahlásí to ,tak je odsouzen ke trestu smrti. Larel dojde do lesa a...