ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

36 6 1
                                    


  Την επόμενη μέρα ο Harry τήρησε την υποσχεση του και έδωσε στην Hanna ο,τι είχε σχετικο με την υπόθεση του Niall.

-Harry, πιστεύεις ότι θα μπορούσες να τον συγχωρέσεις ποτε για 'χθες?
-Εφ όσον είσαι εσύ εντάξει μαζί του, ειμαι κι εγώ?
-Χαίρομαι απίστευτα πολύ που θα με βοηθήσεις με αυτό!!!
-Στη διάθεσή σας μαντάμ!!!

Γελασανε και κατευθύνθηκαν προς την έξοδο. Οι γονείς της μετά από ενα επείγον τηλεφώνημα που δέχθηκαν το προηγούμενο βράδυ είχαν φυγει νωρίς εκείνο το πρωί για Ιταλία. Η Hanna δεν μπόρεσε να καταλάβει ποιο ήταν το πρόβλημα...ουτε οι ίδιοι ήταν!!!

Η Hanna έφτασε σπίτι και κατ ευθειαν έπιασε δουλειά. Διάβαζε τις εφημερίδες μια μια και υπογράμμιζε τα σημαντικά. Ξεκίνησε με αυτές για τον Niall και μετά με αυτές για την κοπέλα πέρσι. Το ονομα της οποίας δεν αποκαλύφθηκε ποτε...

Σε συνδιασμο με τις σημειώσεις που είχε κρατήσει ο Harry, το μόνο που μπόρεσε να βγάλει ήταν οτι οι υποθέσεις αυτές με κάποιο περίεργο τρόπο συνδεοντουσαν μεταξύ τους. Αποφάσισε οτι ο μόνος τρόπος να μάθει κάτι θα ήταν να αρχίσει να ρωτάει κόσμο για τις υποθέσεις αυτές.

Απορροφημένη καθώς ήταν στην ερευνα της δεν μπόρεσε να καταλάβει αμέσως τα χάδια που ένιωθε στα μαλλιά της. Γύρισε και αντίκρισε τα γνωστά της πλέον γαλανά μάτια και το χαμόγελο που πάντα τα συνόδευαν.

-Χεϊ
-Καλώς την!!! Πως πήγε το σχολείο?
-Μια χαρά!!!
-Ο Harry πως είναι?
-Υποσχέθηκε να βοηθήσει!!! Καλα ειναι.
-Μάλιστα...

Σηκώθηκε ώστε να έχει μια καλύτερη θέα σε αυτά που διαβαζε. Τότε το μάτι του έπεσε πάνω στις φωτογραφίες της Abbie...

-Hanna...τι κάνουν εδώ οι φωτογραφίες αυτής?
-Ανακάλυψα ότι οι υποθέσεις σας συνδέονται...
-Πόσες φορές ρε γλυκό μου κορίτσι πρέπει να σου πω να μην ψάχνεις την δική της υπόθεση?
-Για ποιο λόγο? Έχεις κάποιο λόγο να μην θες να ψάχνω γι αυτήν? Δεν καταλαβαίνω!!!

Η έκφραση του σκοτείνιασε. Το χαμόγελο χάθηκε και το γαλανό αντικαταστάθηκε από κάτι σχεδόν μαύρο. Κοκκινος καπνός άρχισε να πλημμυρίζει το δωμάτιο της. Ποτέ πριν δεν είχε νιώσει τέτοιο φόβο.

-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!!

Πήρε ο,τι εφημερίδα και σημείωση υπήρχε για την κοπέλα και θα έλιωσε...έπειτα κοιτώντας την Hanna μέσα στα μάτια άρχισε να την πλησιάζει...Εκεινη έκανε προς τα πίσω μέχρι που η πλάτη της βρήκε τον τοίχο. Κουλουριαστηκε στο κρεβάτι της και τον κοίταζε να την πλησιάζει. Αργά.

The Basement Où les histoires vivent. Découvrez maintenant