- Mikey?
A hangját hallottam a telefonba, az övé volt. A kezemben lévő telefon egyre lejjebb ereszkedett a fülemtől. Layla felvont szemöldökkel, kérdő tekintettel meredt rám, majd a telefont kikapva a kezemből, beleszólt:
- Odett-tel beszélek, igaz?
- Add vissza a telefont – kezemmel felé kaptam, mire ő csak felállt, engem az asztalnál hagyva.
Mosolyogva beszélt, néhol rám pillantott. A kávézó másik feléhez ment, az egyik boxba le is ült.
Nem hiszem el ezt...
Percekkel később, még mindig a telefonon csüngve visszasétált hozzám. Lassan kihúzta a székét, ahova azonnal le is ült.
- Veled akar beszélni – nyújtotta át a telefont.
- Köszönöm!
- Te vagy az, ugye? – szipogva mondta el a mondatot, kis csend után folytatta. – Mikey, kérlek, mondj valamit.
- Hol vagy? – tettem fel az első kérdést, ami megfogalmazódott a fejembe.
- Nem mondhatom el, így is nehezen jutottam telefonhoz...
- Odett, kérlek, mond el hol vagy, érted megyek.
- Milyen kis aranyos.
Layla a fejét a kezében tartotta, vigyorogva suttogta el a mondatot.
- Nem mondhatom meg – sóhajtott egyet. – Jól vagyok, és jobban is leszek, hidd el nekem.
- Odett...
- Ne mondj semmit. Fogadd el a helyzetet, és érezd jól magad Layla-val, megérdemled a boldogságot.
Az asztaltól felálltam, egy pár méterre elmentem az asztaltól.
Nem akarom Layla előtt megbeszélni az egészet.
- Legalább mond el miért mentél el – sóhajtottam egyet. – Kérlek!
- Nem miattad volt, érezd jól magad... szia, Mikey!
Mielőtt bármit is mondhattam volna, lerakta a telefont.
Újra itt hagyott...
Rövid lett 😪 ígérem a következő hamarabb lesz, és kicsit hosszabb 😁
VOUS LISEZ
Elmentél❗️clifford •Befejezett•
Roman d'amourHetek teltek el azóta. Elment, itt hagyott. Semmi magyarázat... csak kilépett az életemből. "- Sajnálom, Michael! De el kell mennem. "