Három hete valami megváltozott, mielőtt mindenkiben megállna az ütő, hogy Layla nem beszélt velem, megnyugtatom, beszélt.
Nem ez változott meg, épp ennek a dolognak a másik része. Sok időt töltöttünk egymással, többet mint ezelőtt. Mindkettőnknek furcsa volt, nem mondta ki de látszott rajta.
Kábulva eszmélt fel a csókból. Kezében tartott tálat az asztalra tette, majd felém fordult.
- Nem tudom miért csináltam - szólaltam fel egyből. - Sajnálom, Layla.
- Mikey, semmi baj - felállt. - Csak ne beszéljünk róla.
- Kisujj becsszó? - tettem hasonlóan.
- Kisujj becsszó - rázta meg az ujjainkat, és vigyorogva megölelt.
Talán nem cseszted el minden esélyed, gratulálok Michael!
Barátok vagyunk, és ennek teljesen így kellett maradnia, ha akarjuk, ha nem.
Öt hónap telt el, félve pillantottam a naptárra. December volt, Ő pedig július óta nincs itt. Rettentően hiányzik, most kijött a hiánya. Láttam az arcát a telefon képein, a lehajtott képeken, amiket a kezembe vettem. Mindenhol ő volt. Csak mellettem nem.
A ház folyosóján hatalmas zaj lett, mintha egy hatalmas dinoszaurusz vágtázott volna végig. Majd kopogtak. Itt van a három jómadár, csak ők lehetnek azok.
Sóhajtva odasétáltam, kinyitottam az ajtót, ami szó szerint rám robbant, ahogy kattant a zár. A három ember rámvetődött, elestünk a padlón.
- Mi a jó édes? - néztem fel a kupac aljáról.
- Turnéra megyünk! - kiáltottak fel.
- Mi van?
- Turnéra megyünk, ember! Turnéra!
Turnézni megyünk? Úgy igazából...?
Végre valami jó is történik veled!
أنت تقرأ
Elmentél❗️clifford •Befejezett•
عاطفيةHetek teltek el azóta. Elment, itt hagyott. Semmi magyarázat... csak kilépett az életemből. "- Sajnálom, Michael! De el kell mennem. "