7.hét

626 65 6
                                    

Ha már az állásomból kirúgattam magam, ideje keresni egy újat. Egész délelőtt az újságokat bújtam, de sehol semmi.

Semmire nem megyek egy sima érettségivel.

A legtöbb helyen elvárnak egy diplomát. 4 évet kellene lehúznom hozzá a padokban, ennyi idő alatt a lakásom elveszne, nem lenne pénzem kifizetni a lakbért.

- Itt vagy, ember?

- Mi? Mit mondtál? – fejemet megráztam.

Felnéztem a mellettem terpeszkedő Calumra, kezében egy tál pattogatott kukorica. Honnan szerezte azt?

- Nem mondtam semmit – sóhajtott fel. – Elbambultál.

- Lehet.

- Nehogy azt mond, hogy még a mai napig depressziós vagy miatta!

Sóhajtva kikapcsolta a tv-t, az előtte helyezkedő asztalra rárakta a tálat, végül rám nézett.

- Semmi köze nincs hozzá. Egyszerűen nem találok munkát.

- Ezen vagy fenn akadva?

Bólintottam.

- Szólhattál volna hamarabb is... Apámék recepcióst keresnek.

- Fogadok, kell hozzá diploma – forgattam meg a szemeim.

- Először engem akart berakni, akkor gondolom nem szükséges.

- Te a fia vagy, Cal. Úgy mindegy mid van – dőltem hátra az apró kanapén.

- Menj be holnap az irodába, kérdezd meg.

- Az lesz...

°°°

Szakad az eső, az utak hatalmas dugókban. Jobban nem is kezdődhetne ez a nap.

Az a pár ember, aki kimerészkedett az utcára, hatalmas esernyőket tartanak a fejük felett. Míg az autósok az előttük lévőt szidják, esetleg dudálnak rájuk.

Az út másik oldalán egy ismerős piros kabát jelent meg. Feje felett a fekete pöttyös esernyője. Szőke haja néhol kilógott a kapucnija alól.

Layla.

Néztem, ahogyan az forgalmat figyelve átcikázott a járművek között. Combja hozzáért egy sáros tragacs elejéhez, amihez egy pár szép szót fűzhetett hozzá. Végül átért. Behúzódott a társas ház előtti tetős részhez, a kapucsengőt megnyomta, nekem pedig megcsörrent az. Mosolyogva odasiettem hozzá, felengedve őt.

Két perc múlva kopogott az ajtón. Vizes esernyőjét a folyosón lefektette. Amint úgy döntött jó lesz, dühös arccal rám meredt.

Mit tettem?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mit tettem?

- Soha többé nem indulok el ilyen időben sehova!

- Neked is szia, Layla – mosolyodtam el.

- Ne jó pofizz itt nekem! – lábával dobbantott egyet. – Tegnap mostam hajat, ma meg úgy néz ki, mint egy elázott puli kutya. És a kabátom is teljesen átázott!

- Nyugi, túléled ezeket a dolgokat.

- Te nem érted meg ezeket.

- Hidd el nekem is ázott már el mind a hajam, mind a kabátom.

- De az senkit se érdekel te, hogy nézel ki – kezeit csípőre tette, majd kigombolta a piros dzsekit, amit dühösen felrakott a fogasra.

- Oh, köszönöm – fintorodtam el.

- Most nézd meg ezt a borzalmat – állt meg a tükör előtt, kezeivel átfésülte a haját

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Most nézd meg ezt a borzalmat – állt meg a tükör előtt, kezeivel átfésülte a haját.

- Ugyan úgy néz ki, mint mindig.

- Szóval mindig borzalmasan néz ki? – fordult felém. – Remek!

- Nem úgy értettem. Remekül nézel ki ma is, mint mindig.

- Te viszont borzalmasan – mosolyodott el. – Tudod, hogy szeretlek, gyere!

Vigyorogva magához ölelt. Az egyetlen ember aki igazán megért, itt van velem...

Elmentél❗️clifford •Befejezett•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora