'Yeah! Kerstvakantie...' dacht ik. Ik heb er echt geen zin in. Wat is er nu leuker dan kerstmis vieren met je familie terwijl ze je niet graag hebben? Toch heb ik voor iedereen wel een cadeautje. Dat moet toch? Ik hoop dat ik deze vakantie wat rust krijg, niet te veel Cat Noir gedoe. Ik en Adrien waren aan het basketballen op het plein.
'Zeg Ross, wat vind je van Marinette? Ik bedoel... ze is zo... vreemd.''Ze is... aardig. En wat bedoel je met vreemd?'
'Nou ja... Ze verbergt iets. Er is iets met haar.'
'De enige die vreemd is ben jij Adrien. Ze is heel erg verlegen...'
'Oke, Jij vindt haar leuk.'
'Nietes. Ze is gewoon aardig.'
'Kom op! Je bent verliefd op haar.'
'Niet waar!' riep ik en gooide boos de bal weg. Ik had dat beter niet gedaan. De bal vloog tegen iemand aan en ze viel neer. Ik liep op haar af. 'Oh nee, Marinette.' dacht ik.
'Sorry het spijt me. Gaat het?' zei ik en hielp Marinette recht staan.
'Gaat wel.'
'Oke nogmaals sorry.'
'Het is oke.' zei ze lief en lachte verlegen. Haar lach... zo mooi, zo schattig, zo... verlegen.
'Sorry ik moet gaan. Tot nog eens.' zei Marinette en ging weg. Oké ik vind haar leuk, maar Ladybug ook. Voor wie moet ik nou kiezen?
'Ik ga naar huis. Tot later Adrien.' zei ik en ging naar huis. Thuis aangekomen rende ik direct naar mij kamer.
'Plagg help me.'
'Waarom? Er is toch niks.'
'Ik ben verliefd op 2 meisjes.'
'Marinette en Ladybug?'
'Nee, Lola en Marie. Natuurlijk Marinette en Ladybug! Wie anders!! Ik weet niet wat ik moet doen Plagg. Ze zijn alle 2 zo... geweldig.'
'Ik heb geen idee. Jij moet kiezen.'
'Je helpt niet echt!'
'Marinette, zij is tenminste bereikbaar.'
'Dat is waar maar Ladybug is zo mysterieus. Als ik zou weten wie zij is.'
'Oké veel succes poesje. Je weet dat toch als je haar identiteit weet en zij die van jou dat de kans super groot is dat Hawk Moth jullie miraculous kan pakken.'
'Ja maar ze moet dan toch niet weten dat ik Cat Noir ben.'
'We zullen zien hoe dat gaat aflopen de volgende keer.'
'Oké, ik zal erachter komen wie ze is de volgende keer...'
Bij ''onbekende"
'Oh Cat Noir. Jij bent echt zooooo knap en snel. Gewoon geweldig.' zei ik hardop. Ik moet weten wie hij is. De volgende keer als hij de stad moet redden ga ik hem volgen. Ik kom er wel achter wie hij is...
JE LEEST
A secret life
Genç Kurgu"Ik heb gewoon een normaal leven, maar ja... wat kun je nou normaal noemen." Ross is gewoon een normale jongen van 16. Houd van zingen, dansen, droomt ervan om beroemd te worden... Maar eigenlijk is hij al MEGA bekend, alleen mag niemand het weten d...