We zijn al een week verder. Iedereen begint het al te geloven dat wij niet meer de 'helden' zijn. Het wordt tijd dat ik mijn miraculous terug krijg. Ik mis het wel om een held te zijn en ik ga eerlijk zijn, ja ik mis je ook Plagg. Ik wachtte totdat Ryland thuis was. Rydel was nu bij Marinette voor haar miraculous. Ik ben wel blij dat het plan echt gewerkt heeft. Ik zag Ryland binnenkomen. 'Hey Ryland, echt bedankt dat je me hebt vervangen maar het is oke nu terug. Mag ik mijn ring?' zei ik.
'Ross, het is echt geweldig om Cat Noir te zijn. Ik wil de ring houden.'
'Dat was de afspraak niet. Het is mijn ring. Ik wil hem terug.'
'Nee, je krijgt hem niet. Het is van mij nu!!!' riep Ryland en ging weg. Wat gebeurd er nu? Hij breekt nooit beloftes. Ik nam zonder denken zijn arm vast en probeerde die ring te pakken. Ineens werd ik met een felle beweging tegen de grond gegooid. Wat was er gebeurd? Ik stond recht en ging direct bij Marinette. Dat was niet normaal. Ik moet wel mijn ring terug hebben. Ik ben de echte Cat Noir, hij hoort bij mij. Ik kwam bij haar thuis aan en ik zag Rydel juist de deur uitstappen.
'Rydel! Marinette! Ryland wilt mijn ring niet geven.'
'Wat? Waarom?!' zeiden ze beiden in koor.
'Hij doet echt raar. Die heeft me zelf tegen de grond gegooid. Het is Ryland niet. Ik moet mijn ring terughebben.'
'Komt goed Ross. Jij krijgt je ring terug.' zei Marinette.
'Het moet gewoon. Ik ben Cat Noir!!!' riep ik redelijk boos.
'Ross rustig! We gaan je ring terugkrijgen. We gaan nu bij Ryland.' zei Rydel en we gingen naar huis. Toen we aankwamen zagen we Ryland juist wegrennen. Er zou toch geen nieuwe slechterik zijn? Hawk Moth hadden we verslagen en zijn miraculous hadden we stuk gemaakt of kan zoiets niet stuk? Ik weet niet wat ik moet denken.
'Plagg, Tikki, weten jullie dat of een miraculous stuk kan?' Vroeg Marinette.
'Niet dat we weten. Er zijn verschillende miraculouses en ieder heeft zijn eigen kracht en thema. Anders kunnen we jullie brengen naar onze meester. Hij kan jullie misschien verder helpen.' zei Tikki.
'Klinkt geen slecht plan.' Zei Marinette. En zo gingen we met z'n allen naar meester Fu. Daar aangekomen, we begonnen direct ons verhaal tegen hem. We vertelden alles over ons plannetje en dat Ryland nu de ring niet wil geven.
'Dus meester Fu, kan het dat er iemand anders nu misbruik maak van een miracolous en kan zoiets eigenlijk stuk?' Zei ik.
'Een miraculous is zeer waardevol en het is zo gemaakt dat het nooit stuk kan.'
'Kan het dan dat Hawk Moth terug is? Of nog steeds is?'
'Dat is goed mogelijk.'
'Dus we hebben de verkeerde gepakt. Dat was gewoon iemand die geakumaniseerd was!' Zei Marinette.
'En nu heeft de echte Ryland te pekken en zo heeft die de Cat Noir miraculous!' Zei ik.
'Hoe moeten we hem nu nog stoppen?'
'Misschien moeten jullie opzoek gaan naar nieuwe helden.' Zei meester Fu.
'Hoe bedoel je?' Antwoordde ik.
'Ik heb hier nog miraculouses liggen. En het wordt tijd dat jullie een nieuwe held zoeken. ' zei meester Fu en haalde 2 doosjes. 1 doosje bevat een ketting in de vorm van een vos. Die ketting zorgt ervoor dat je de held Rena Rouge wordt. In het ander doosje zat een haarkam met een bij erop. Zo wordt je dan Queen Bee.'Wie moeten we kiezen?' Vroeg ik.
'Iemand dat je denkt dat held-waardig is. Ik ben er zeker van dat jullie de juiste keuze zullen maken.' Zei hij en liet ons toen alleen.
Bij Marinette
Ik had de haarkam. Ik had mijn keuze al lang gemaakt. Het wordt Rydel. Ze heeft heel goed mijn vervanger geweest als Ladybug. Ik stapte naar haar toe.
'Rydel, wil jij Queen Bee worden?' Ze keek me verrast aan.
'Graag ! Als ik zo jullie kan helpen.' Ik deed de haarkam in haar haar en er verscheen toen een kwami.
'Hallo ik ben Pollen. Ik ben een bij-kwami en ik bezorg je de kracht van de onderdanigheid. Hoe kan ik je van dienst zijn mijn koningin?'
'Hoi Pollen, ik ben Rydel, de nieuwe Queen Bee.'
'Wie ga jij kiezen?' Vroeg ik Ross.
'Ik weet het niet. Wat als ik de verkeerde kies? '
'Ross, ik ben er zeker van dat je de juiste beslissing gaat nemen.' Hij dacht na.
'Oké, ik weet het wie...'
JE LEEST
A secret life
Teen Fiction"Ik heb gewoon een normaal leven, maar ja... wat kun je nou normaal noemen." Ross is gewoon een normale jongen van 16. Houd van zingen, dansen, droomt ervan om beroemd te worden... Maar eigenlijk is hij al MEGA bekend, alleen mag niemand het weten d...