Idee

146 4 6
                                    

'Ik heb een idee.' zei ik hardop.

'Wat voor idee?' zei Ross en keek me raar aan.

'Ik heb een idee zodat we toch nog Ladybug en Cat Noir kunnen zijn.' zei ik en liep weg.

'Wat? Welk idee? Marinette ... naar waar ga je?'

Bij Ross
Marinette heeft een idee en liep ineens weg. Ik ging gewoon mee met haar zonder te weten wat, waar, hoe...
'Komaan Marinette zeg het me!' riep ik en nam haar arm vast. Ze stond stil en vertelde rustig haar idee.
Een uur later. We zaten bij mij thuis samen met de andere.

'Jullie weten dat iedereen ons geheim kent en ik heb een idee hoe we toch nog helden kunnen zijn.' zei Marinette.

'Hoe dan?' vroeg Riker.

'Rydel, zou je misschien voor een tijdje Ladybug willen zijn? Het is totdat iedereen geloofd dat ik het niet meer ben.'

'Ja!!! Als ik u daarbij kan helpen graag!' zei Rydel enthousiast.

'En 1 van jullie Cat Noir nog. Het is echt alleen totdat iedereen geloofd dat er nieuwe zijn.'

'Best Rocky of Ryland. Ik lijk nogal wat op u.' zei Riker.

'Ik wil wel.' zei Ryland.

'Oké dan, hier jullie miraculous en Plagg, Tikki, het is maar tijdelijk.' zei ik.

'En wat moeten we dan doen?' zei Ryland.

'Als er iets gebeurd gewoon doen wat wij anders zouden doen en Ross en ik zorgen er dan voor dat we in de buurt zijn zodat mensen zien dat wij het niet meer zijn.' zei Marinette.

'Maar 1 ding beloven. Als het gelukt is geef je het ons terug.' zei ik.

'Beloofd!!!' zeiden Ryland en Rydel in koor.

'Oké ik zou zeggen, transformeer eens!' Rydel en Ryland transformeren. Het is wel raar om Cat Noir en Ladybug zo te zien. Ik hoop dat het gaat lukken. Ik wil dit niet opgeven. Cat Noir, het is geweldig om een held te zijn.
Het werd avond. Ik en Marinette zaten tv te kijken. Ik zat te hele tijd met dat plan in mijn hoofd. Ik ben niet 100% zeker dat het gaat lukken. Ik denk vooral dat Rydel of Ryland de miraculous niet meer willen terug geven daarna. Ze hebben het wel beloofd maar toch. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen als de ''nieuwe helden''.

~Hey , sorry dat het zo lang duurde voor en nieuw deel en dat het zo kort is. Ik heb zeer weinig inspiratie en heel weinig tijd. Ik heb het ook zeer moeilijk gehad.
Ik hoop dat jullie het leuk nog vinden en als jullie ideetjes hebben zeg ze maar. Zeker ook mijn andere verhalen lezen!
Groetjes
RossLOVER5/Ausya/Pikaya/Coya❤️😘

A secret lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu