Capitolul 1 "Proiect la chimie"

113 11 6
                                    

-Layla Jones-

Intru în clasă printre ultimii. Mă așez într-o bancă, singura liberă, cât mai repede pentru a nu mă observa profesoara.

Era o profesoara bună și ne înțelegea dacă întârziam dintr-un motiv bun sau aveam vreo problemă dar astăzi chiar nu voiam și nici nu eram în stare sa găsesc o scuză credibilă așa că am evitat o ascultare.

Abia după câteva minute bune mă dezmeticesc și îmi dau seama că defapt stăteam cu cineva cunoscut în bancă.

-Hei. Nu știam ca ești și tu la cursul intensiv. Mă uit la Josh mirată de prezenta sa la oră.

-Da dragă,crezi ca ești singura deșteaptă din casă?Mă întrebă frate-miu scoțând limba ca un copil mic la mine.

-Nu,dar nu ai zis nimic de dimineață.

-Fii serioasă,cine te bagă în seamă pe tine?

-Ce copil!

-Ba nu sunt! Se plânge el exact ca un copil ce își ia apărarea în fața părinților.

Fratele meu e un prostănac. Îl iubesc și țin la el dar mă calcă pe nervi uneori.

Un sunet asurzitor venind din spre tablă ne încheie conversația. Creta alba zgârie agresiv sticla tablei.

Spre finalul cursului doamna Angie ne striga pe rand numele celor din echipele pentru proiecte.

Așteptăm să mi se spună numele, nu eram atentă la numele celorlalți, doar la numele meu și cel strigat lângă el.

La un moment dat aud:

-Layla Jones și Cole Madden ne vor prezenta proiectul despre GLUCOZĂ într-o săptămână!

Mă uit puțin șocată. Cum puteam fi eu singura care a picat cu cel mai rău elev din clasa? Cu ce am gresit?

Acest tip Madden s-a transferat de la alt liceu din cauza unor probleme de comportament și tuturor le era frica de dânsul.

Nu îi spun nimic, nervoasă ies odată cu soneria pe ușa și mă departez de laborator.

-După oră-

Mă duc țintă la bibliotecă. Voiam să încep numai decât proiectul pentru ca eram sigura că el nu va face nimic.
Nici nu înțeleg cum de a ajuns la clasa intensiva de chimie.

Mă duc spre raftul cu manuale și îl iau pe ultimul fericită că l-am găsit.

Mă așez la masa și încep să citesc.
"Glucoza este compusul organic, apartinand clasei zaharidelor, care are formula chimica C6H12O6."

Când să dau pagina observ un bilețel în locul unei foii lipsă.

"Dacă vrei sa afli tot vino în fața liceului la ora 10:00 și vom termina discuția"

Nu l-am băgat în seama. M.am întors acasă și am continuat cu informațiile oferite de Tata-internet.

-După 3 ore-

GATA!
Era gata și mai aveam la dispoziție aproape o săptămână pentru ultimele retușuri.

M-am aruncat ca un bolovan în patul moale aranjat de mama și am început sa mă gândesc la bilețelul misterios și la tipul dur cu care făceam echipă.

Era un tip arătos, nu comentez. Ochii vrezi-caprui, cu o tunsoare clasica ce îi scotea în evidență parul lucios de o nuanță închisă de ciocolatiu și o piele albicioasă.

Ochii lui te scanat imediat și te citea ca pe o carte deschisă când se uita la tine.
Purta mereu haine închise la culoare și sfânta geacă de piele ce îi venea așa bine.
Era visul orcărei fete de acea băieții îl invidiau.
Nici nu cred ca știe câte fete i-au trecut prin pat și sunt zvonuri ca aceasta fu exmatriculat tot din cauza comportamentului de cuceritor ce îi făcuse o reputație proasta acolo și acum și aici.

-Cole Madden-
După ce am așteptat seara în parcarea scolii un sfert de oră m-am dat bătut.

Poate Jones nu era o fire curioasa dar eram pregătit să joc jocul lung.

Cunosc fetele ca ea, cuminți și la locul lor, vreau să o schimb, și dacă nu se lasă usor, voi fi flamand sa o câștig, ca pe un trofeu.
Eram conștient ca e o fata drăguță și să zicem diferită de celălalte fetițe cu care am fost.
Parul de o culoare unică, un strawberry blond ce ieșea în evidență pe holurile școlii, era aranjat în câteva bucle perfecte, fine și naturale.
Un zâmbet finuț, ca un rânjet de bucurie se afla permanent pe chipul palid, dar perfect al Laylei ce îți făcea ziua mai bună.

Buzele ei pline și rozalii dansau în timp ce sunetele melodioase ale vocii sale ieșeau încet și calme.

O fata deșteaptă care după cum am și presupus s-a apucat imediat de proiectul nostru la care sunt sigur că nu mă va lăsa să particip.

Sunt bucuros pentru prima data că am ocazia sa am o captură de nota zece dar ceva din mine nu vrea sa o rănească.

Privirea ei indiferenta la critici ascunde un câmp de sentimente și frici pe care numai ea le știe. Știu că o deranjează culoarea parului ei și am văzut multe poze cu ea vopsită dar văd că a trecut peste etapa aceea.

Doamne are un par superb...

LaylaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum