Sunt o fată cuminte? Sunt..
Poate prea cuminte..M-am îmbrăcat in graba cu ce am apucat și am tastat rapid numărul lui Alison.
-Alison? Am o idee!
-Ce naiba?! Ce ti-a venit? E 12 seara!
-Stiu stiu. O sa sune nebunesc dar vreau să ieșim undeva.
-Ești nebuna?
Am închis ochii și m-am rugat în gând să accepte ce voiam să-i propun acum.
-Stiu, știu. Dar am chef să ies în seara asta. Într-una club sau ceva. Doar de data asta, te rog!!
Poate nu accepta dar o aveam la mână cu o gramada de dați în care m-a târât pe mine la petreceri de care părinții noștri nu știu nici azi. Poate dacă mă gândesc nu sunt așa cuminte.
Aud un oftat prin telefon și deja eram conștientă că mă va însoți.
-Bine! Vin să te iau în 30 minute!
-Mersssi!! Izbucnesc ca un copil mic ce câștigă la un joc video sau ceva.
-Dar cum trecem de părinți?mă întreabă și frica de a nu prinsă de părinți se simțea de la o poștă.
-Le spui că frate-miu a plecat și mă pictisesc și vi pe la mine. Ai mei dorm duși așa că părinții mei nu vor afla și pe ai tăi nu îi mințim. Frate-miu e plecat și chiar mă plictisesc!! Spun cu un rânjet pe față neîncercând să-l înlătur.
-De când ești așa de buna la planuri de astea? Întreabă apoi un chicot îi iese printre buze și ajunge la mine prin telefon.
-De azi.
Îi spun și apoi închid convorbirea fără să-i las drept la replică.
Bun 30 minute în care pot sa mă aranjez puțin.După jumătate de oră cum a și promis, Alison era deja gata să pornească mașină când am urcat.
-Bună. Unde mergem? spune și rotește cheia în contact, pornind motorul.
-În centru în principal. Vedem noi.
Aproape de centru observam deja o gramada de tineri făcuți varză, unii beți, unii drogați ,unii ambele..
Mă uit la ea și în gluma îi spun:
-Sper să nu ajungi așa! spun asta pentru că ea mereu se îmbată când are ocazia.
-Să sperăm că nu.. zâmbește, dar se vede pe față ei vinovăția.
După câteva sute de metri se vede în toată spendoarea ei o vilă enormă din care ies tot felul de tineri și o muzică care părea venind tot de acolo îți vibra în stomac.
-Hai aici!!
-Ești nebună! Aia e casa uneia dintre cele mai naspa țipe din școală.
-Dar nu contează, cred că nici nu o să ne întâlnim cu clonele. Hai sa ne distrat și noi puțin măi.
-Bine treci jos!
Cu zâmbetul cât jumate de față, fericită că a fost deacord, ies și mă îndrept spre intrare.
Ca de obicei,la o petrecere de genul, mirosul de alcool, fum și parfum marbatesc îmi înfundă nările dar scap de el ușor expirând adânc.
-Și acum? O întreb pe Alison.
-Nu știu. El e drăguț! afirma ea și indica cu privirea un tip destul de drăguț dar care nu mi se părea o prezență plăcută dacă eram în locul ei.
-Fă cum vrei doar ai grija!
-Mersi. Ne vedem pe aici. Mă suni dacă intervine ceva.
Nu mă lasă să răspund, doar se întoarse și îl prinse pe tip de brat, gest ce mă făcu să îmi rotesc rochii teatral de parcă m-ar fi văzut cineva.
Mă îndrept, plictisită deja, spre barul impovizat pe o masă unde stăteau expuse multe sticle de băutură.
Aleg să combin niște cola cu whiskey ca să nu zic ca beau direct ceva tare.
As fi ales bere dar toată lumea știa ca berea de la petreceri este slaba, mai mult apă.Mă plictiseam. Eram singură, nu o vedeam pe Alison sau pe tip ăla , nu voiam să mai beau pentru ca deja întrecusem puțin limita care mi-o impusesem.
Așa ca mă tot învârteam pe ici pe colo în căutarea a ceva de facut pana când am fost prinsa de doua mâini destul de puternice încât sa mă ia pe sus la propriu și să mă ducă până pe veranda din statele casei unde uimitor nu era aproape nimeni.Nu mi-am dat seama cine e pana nu m-a lăsat jos și surprinsă și ușor indignată că era aici l-am racunoscut pe frate-miu ușor.
- M-ai speriat!! îi spun râzând și îi înghiontesc.
-Nu mai rade! Sunt foarte serios, ce naiba cauți aici? Ai băut cumva?simt miros de alcool!!
-Mirosul e de la tine, sigur!!
-Acasă acum!!
Nici nu mi-am dat seama că ne certam ca doi copii cu probleme pana m-am trezit din strânsoarea cerții și tot ce am mai vrut a fost să o sfârșesc învingătoare, așa că m-am întors pe călcâie și fără să-i răspund la ordine am intrat înapoi în livingul casei unde în mijloc, pe o masă rotunde erau urcate vre-o 4 fete ce dansau provocator.
Fără să mai am timp sa gândesc un plan mai bun de al enerva pe fratele meu protectiv, m-am urcat ajutată de un băiat dubios pe masa și spre surprinderea mea am prins repede mișcările fetelor pentru a dansa toate în sincron.
Toți băieții ne sorbeau din priviri.Pentru prima data mă distram la o asemenea petrecere, dar distracția nu e la nesfârșit, nu?
La un moment dat un băiat care îmi părea cunoscut începu să-mi facă semne ca sa fiu atenta la el ,dar nu l-am băgat în seama pana nu m-a prins de picior, nu eram speriată, eram mai mult ca sigura ca e frate-miu.
-Lasă-mă jos!
Dar s-a dovedit a fiind defapt altcineva când brațele sale mi-am înconjurat picioarele goale și m-a ridicat, mai apoi încercând să se strecoare pe sub fusta mea.
Speriată și confuză m-am uitat mai atent la acel băiat problemă și am început sa țip să mă lase în pace când am văzut că era defapt un barbat cu tatuaje pe gat și mâini încercând să mă ducă într-una loc mai restrâns.
CITEȘTI
Layla
Ficção AdolescenteAdrenalină Viața Iubire Familie Curaj O carte special creată pentru a ține flacara iubirii dintre acești doi oameni pentru totdeauna, o flacara ce va dăinui veșnic. Iubirea lor, sacrificiile, lupta și curajul de care au dat dovadă pentru a-şi...