VKOOK TRUE LOVE 14

925 37 10
                                    

Jungkook birden taehyung'a sarıldığında ne olduğunu anlayamadı jungkook gerçekten onu affetmişmiydi? Taehyung jungkook'tan ayrılarak yanağını okşamaya başladı, gerçekten onu çok özlemişti, intihara kalkıştığım için mi affetti beni? Taehyung elini jungkook'un ensesine koyup dudaklarını öpmeye başladı, onu fazlasıyla özlemişti ayrıldıklarında birbirlerine sarılıp ağladılar. Jungkook yavaştan ayrılıp alnına bir öpücük kondurdu.

"Birtanem sen dinlen çok yorulmuşsundur sonra konuşuruz"

"Jungkook"

"Efendim"

"Gidicek misin"

"Hayır ben senin hep yanında kalıcam"

Jungkook gülümsedikten sonra dışarıya çıktı, annesi iyi anlaştıkları için mutluydu. Jungkook kantine inip bir tane su alıp içti, gerçekten olaylar atlatılmayacak gibi değildi acaba soyou ve jimin ne yapıyodur şimdi, hepsi onların yüzündendi taehyung'a inanmalıydım onun sevgisine nasıl inanmadım, kendi ellerimle onu ölüme sürüklüyordum. Annemede suyu uzatıp içmeye başladı şişenin ağzını kapattıktan sonra bana baktı.

"Nasıl gözüküyordu"

"İyi gibi"

Jungkook elinden tutarak.

"Canım benim sen nerden bilebilirdin bu kadar suçlama kendini"

"Anne benim yüzünden ölücekti"

"Ama ölmedi taehyung seni böyle görmek istemezdi hadi gül"

Jungkook annesini kırmamak için zorlada olsa güldü annesine sarıldı, ayrıldıktan sonra doktorun gelmesini beklediler taehyung taburcu olup çıkacaktı, taehyung'un odasına girdiğimde uyuyordu bu olayları zor atlatıcak gibiydi. Doktor geldiğinde taehyung'u taburcu etmek için odasına girdi son kontrollerini yapıyordu, işini bitirdikten sonra odadan çıktı bende hemen ardından odaya girdim, annem taehyung'un hazırlanmasına yardım ediyordu bende kolundan tutup bahçeye doğru çıkarttım. Taehyung'u arabasına koyup kapıyı kapattım annem bana bakarak.

"Bugün onunla kal"

"Tamam dikkatli ol"

"Sende birtanem"

Kapıyı açarak öne oturdum kapıyı kapadığım gibi anneme el salladım, arkaya baktığımda taehyung uyuyordu, eve varmıştık taehyung'u uyandırarak arabadan çıkardım. Kapıyı açarak odasına çıkardım yatağına yatırıp üstünü örttüm. Yanına oturup alnına bir öpücük koyduktan sonra yanağını okşamaya başladım.

"Ben sana çorba yapayım iyi gelir senin bugün dinlenmen gerek"

"Gerek yok ben uyucam zaten çok uykum var"

"Peki sen nasıl istersen"

Odadan çıkıp evi toparlamaya başladım, bu çocuk ne yaptı bu evde? her yıkılmış dökülmüş mutfaktan bir çöp poşeti alıp pislikleri, cam kırıklarını toplamaya başladı, sonunda bitmişti kendini kanepeye atıp televizyonu açtı, seviyor sevmiyor dizisi vardı bu diziye bayılıyordum, saat 12 olmuştu dizide bitmişti taehyung'un yanına çıkıp ona baktım,içeri girip yanına oturdum saçlarını okşamaya başladım, saçları yumuşaktı ve parlaktı, ayağa kalkıcakken kolumdan birisi tuttu.

"Uyumıcak mısın?"

"Şimdi yatıyordum"

"Nerde?"

"Kanepede yatarım"

"Hayır saçmalama gel yanımda yat bana sevgilin gibi değilde yabancı gibi davranıyorsun"

"Yok birtanem hastasın ya rahatsızlık vermek istemedim"

"Hayır saçmalama hadi gel"

Taehyung yorganı kaldırıp jungkook'a yer verdi, jungkook yatağa yatıp taehyung'a sıkıca sarıldı, taehyung'da karşılık verip oda sarıldı başına bir öpücük kondurdu.

"Taehyung"

"EEfendm"

"Ben her şeyi öğrendim"

"Neyi?"

"Soyou ve jimin bizi ayırmak için plan yapmışlar bir de"

"Başka ne var"

"Anneni bir tek baban deği-"

"Soyou'da yardım etti biliyorum"

"Sen nerden biliyors-"

"Jungkook bunları konuşmasak olur mu?"

"Tamam"

Taehyung küçügüne daha sıkı sarılıp uykuya daldılar.

VKOOK TRUE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin