VKOOK TRUE LOVE 10

1.2K 47 48
                                    

JUNGKOOK'UN  AĞZINDAN

Ondan ayrıldıktan sonra gözyaşlarını sildim ona sarılıp.

"Ağlama artık taehyung ben seni böyle görmek istemiyorum"

"Tamam birtanem ağlamıyorum hadi dışarı çıkalım"

"Bu saattemi"

"Evet"

"Aşkım delirdin mi"

"Yürü hadiii"

"Tamamda nereye gidicez"

"Bir yere gitmemiz mi gerek illa gezeriz"

Aşağı indiğimizde montlarımızı alıp dışarıya çıktık, taehyung elini bana uzatıp elini tutmamı istedi bende ellerimi parmakların arasına sokup sıkıca tuttum, bir yerde mağaza açıktı oraya girip kıyafetlere bakmaya başladık. Taehyung'un elini bırakıp çift tişörtlerine bakmaya gittim, taehyung bana anlamsız bir şekilde bakıyordu.

"Ne var taehyung"

"Bundan istediğini söyleme bana"

"Ne var bunda biz sevgili değil miyiz"

"Öyleyiz ama erkek erkeğe saçma olmaz mı?"

"Zaten benim istediklerim hep saçma!!"

Kapıdan hızlıca çıkarken bir kıza çarptım, önünde eğilip özür diledim arkamı döndüğümde taehyung ve o kız birbirine şaşkın bir şekilde baka kaldılar, yanlarına gittiğimde taehyung şaşkın bir ifadeyle kıza bakıyordu.

"Pardon bölüyorum ama bir yerden tanışıyor musunuz?"

"Jungkook yürü gidiyoruz"



Taehyung jungkook'un kolundan sıkarak dışarı doğru çıktılar, jungkook anlamasızca arkasında kalan kıza bakıyordu, neyi vardı bunun böyle, durduktan sonra bir yere oturduk saatlerce konuşmadık taehyung'a ne olduğunu söylersem kızar mıydı? Ayağa kalkıp taehyung'un ellerinden tutup kaldırdım ve ona sıkıca sarıldım, sevgilisi olabilir miydi? Olabilirdi gözyaşlarım damlaya başladı, neden bana sevgilisi olduğunu söylememişti belkide onu unutmak için benlen çıkıyordu, ondan ayrıldıktan sonra gözyaşlarımı sildim.

"Jungkook neden ağlıyorsun"

"Unut gitsin"

"Jungkook söylermisin"

Onu itip tam oradan gidecekken arkamdan bir kız seslendi.

"Ben taehyung'un sevgilisiyim adım soyou bunu kabul etsen iyi olur çünkü ben hamileyim taehyung'dan çocuğum olucak"

Taehyung ve ben şaşkın bir şekilde kıza bakıyorduk, bu nediyordu bu gerçek mi? olamaz değil mi? Hemen oradan koşarak uzaklaştım, jimin'in evine gittim kapıyı açtığı gibi ona sarılıp hıçkırıklar içinde ağlamaya başladım.

"J-jungkook ne oldu?"

"Ne olur bir şey deme lütfen"

"Tamam gel içeri geçelim"

"Sadece böyle kalsak olur mu?"

"Tamam sen nasıl istersen"

Jimin'e sıkıca sarılıp boğazından akan gözyaşlarım damlıyordu, neden bana hiç bir şey anlatmadı beni sevmedi beni oyuncak yerine koydu nasıl kandım ona, belkide annesinin verdiği hediyeyi kırdığım için benden intikam almak istedi, hıçkırıklarım dahada çok çoğaldı jimin sıkıca bana sarıldı, benden ayrılıp gözyaşlarımı sildi onunda gözleri dolmuştu.

"J-jimin benim sana tokat atma nedenim taehyung ile çıkmamdı onu öpemezken seni öpemezdim ama o beni kullandı şimdi sevgilisi hamile beni kullandı jimin"

"Ne!! Taehyung ile sen çıkıyormuydunuz birlikte oldunuz mu?"

"Malesef.."

"Siz birlikte oldunuz yani"

"Lütfen artık bir şey deme utanıyorum"

"Özür dilerim"

Jimin tekrar bana sarıldı saçımı okşamaya başladı.





TAEHYUNG'UN AĞZINDAN

"Soyou ne diyorsun sen"

"Aaa.. Senin sevgilinmiydi yoksa o şakayı gerçek anladıysa ben ne yapabilirim"

"Seni öldürürüm soyou!!!"

"Sen benimsin"

"Ben seni hic bir zaman sevmedim sevmiyeceğim de bunu aklına sok"

Hemen oradan uzaklaşıp jungkook'u aramaya başladım hiç bir yerde yoktu, eve gitmek için otobüs durağına geldim, jungkook ordaydı hemen ona doğru koşup ona sarıldım ardından beni itmişti.

"Taehyung ne yapmaya çalışıyorsun beni kullanıp daha çok üzmek mi amacın? sevgilinin yanına gitsene"

"Jungkook yemin ederim ki onla birlikte olmadım hemde yalan söylemiş"

"Taehyung artık kandırma beni"

Otobüse binip en arkaya oturdum, otobüs taehyung'un  evinin önüne geldiğinde bana baktı, onunla artık yaşayamazdım ona baktığımda gözünden yaş damlayıp inmişti otobüsten, ağlamasını istemiyordum onu ağlarken görmek kalbimi acıtıyor, bir kaç dakika sonra bende otobüsten indim otobüs gittiğinde karşımda soyou gördüm tam gidecekken kolumdan tuttu.

"Ne var!!"

"Yalan söyledim"

"Anlamadım?"

"Ben taehyung'a deliler gibi aşığım ondan ayrıl diye yalan söyledim ama taehyung beni değil seni seviyormuş onun yanına git şimdi kendine her an zarar verebilir"

Şaşkın bir şekilde soyou'ya bakıp Oradan hemen koşarak uzaklaştım.

VKOOK TRUE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin