Jungkook taehyung'dan hızlıca ayrılıp kaçan adama baktı bir yerden tanıdık geliyordu, neden soyou ve o adamı öldürmüştü, bir dakika taehyung ile yatan adam dı o hemen arkasından koşmaya başladı. Adam durduğu gibi jungkook adamı kaldırıp yumruk çaktı, jhope ne olduğunu anlamamıştı, jungkook yeniden ayağa kaldırıp boğazını sıktı. Ardından taehyung arkasından geldi ayırmaya çalışıyordu ama jungkook çok sıkı tutuyordu.
"Jungkook öldürceksin bırak"
"Taehyung'a dokundun mu!!!??"
"Neyden bahsediyorsun jungkook"
"Taehyung senle yatan adam buydu pislik herif cevap ver"
Jungkook, jhope'un penisine tekme atıp yere serdi, yere düştüğünde hemen saçlarından tuttu.
"Son kez soruyorum taehyung'a dokundun mu?"
"H-hayır"
"Neden üstünü soydun lann!! ben daha dokunamıyorum ona!!!"
"Ö-özür dilerim eğer yapmasaydım soyou beni öldürücekti"
"Asıl ben seni öldürücem pislik herif"
Taehyung, jungkook'u sıkıca tutup.
"Sakına o silahı eline alma eğer hapise girersen ben ne yaparım öldürmek yerine polise teslim edelim onu"
"Taehyung o sana dokundu"
"Bana dokunmadı"
"Taehyung!! neden üstün çıplaktı"
Taehyung, jungkook'u sakinleştirmek için ona sarılıp başını okşadı. jungkook'un zarar vermesinden korkuyordu, sakinleşmesini bekliyordu ama daha fazla ağlamaya başladı taehyung nasıl sakinleştireceğini bile bilmiyordu, telefonunu çıkartıp dasom annesini aradı, jungkook'un kötü durumda olduğunu söyledikten sonra telefonu kapattı, kafasını kaldırıp yüzüne baktı.
"Tamam sakinleş her şey geçicek"
Dasom anne geldikten sonra oğluna sarıldı, soru sorarsa onu daha fazla üzmekten korktu. Taehyung, jhope'un kolundan tutup arabaya bindirdi, şoföre polisin oraya götürmesi için emir verdi. Hızlı bir şekilde polis binasına geldiler, arabadan inip zorla polisin yanına götürdü.
Dasom anne jungkook'un sakinleştiğini görünce merak içinde sordu.
"Canım ne olduda bu kadar kötü oldun"
"O pislik taehyung'a dokun-"
"Tamam bir tanem boşver anlatma"
"Taehyung nerde?"
"Polise gittiler"
"Eve gidelim mi?"
"Tamam bitanem"
Otobüs durağına vardıklarında, otobüsü beklediler otobüs geldiğinde bindiler, jungkook hemen eve gidip dinlenmek istiyordu. Eve geldiklerinde jungkook direk odasına çıkıp yattı. Annesi odasına girdiğinde uyumuştu.
Taehyung, polis binasından çıkıp eve doğru yola koyuldu, jhope'u tutuklamışlardı hem taciz yüzünden hemde soyou ve babasını öldürdüğü için, eve vardığında evi boşaltıyolardı. Haciz geldiğini anlayınca engel olsada başaramadı. Boşaldıktan sonra araba gitti taehyung şimdi ne yapıcaktı valizini toplayıp evden çıktı, bu evi özliyecekti ama bir yandanda özlemiyecekti sonuçta bu evde annesi ölmüştü. Arabaya binip jungkook'u görmek için evlerine gitti, geldiğinde arabsından inip jungkook'un yanına gitti. Odaya girdiğinde uyuyordu yanına eğilip alnından öptü.
Dasom anne valizi gördüğünde ne olduğunu anlamadı şoförün yanına gidip ona sordu.
"Tatile mi çıkıyor?"
"Anlamadım"
"Valizi toparlamış nereye gidiyor"
"Otele"
"Otele mi? Neden?"
"Taehyung beyin evine haciz geldi evi boşalmak zorunda kaldı"
"Aman Allahım!! Birde otelde mi kalıcak"
Jungkook yavaşça gözlerini açıp karşısında taehyung'u görünce gülümsedi, taehyung başını oksayıp oda hafiften sırıttı, taehyung jungkook'un dudağından öpüceği sırada aniden annesi odaya daldı.
"Ahh.. Özür dilerim"
"Anne ne oldu?"
"Taehyung!!! Sen nasıl otelde kalırsın orda rahat edebilecek misin?"
"Başka yerim yokki"
"Anne odadan çıkabilir misin?"
"Ama birtanem taehy-"
"Bizi yalnız bırak sadece"
Annesi odadan çıkıp kapıyı kapattıktan sonra çocukları dinlemeye başladı.
"Taehyung annem neyden bahsediyo?"
"Şeyy.. Eve haciz geldi bende otele gitmek zorundayım"
"Neden!!!???"
"Kalacak yerim yok"
"Aşkım bizde kalabilirsin nedemek gidecek bir yerin yok"
"Rahatsızlık veririm birtanem"
"Saçmalıyosun şu anda"
"Neyse ben gideyim valizi yerleştirmem lazım"
"Taehyun-"
"Lütfen"
Annesi hemen kenara çeklip taehyung'un gitmesini bekledi, çıktığında jungkook'un yanına gitti. Ama jungkook başını yastığa koymuş annesine bile bakmıyordu, hemen odadan çıkıp dışarıya çıktı, taehyung'un kolundan tutup cebindeki parayı aldı.
"Dasom anne ne yapıyorsun?"
"Ya bizde kalırsın yada bu paranı alırım artık sokakta mı kalırsın bilemem"
"Ama anne"
"Aması yok valizini al çabuk eve yürü"
Taehyung hafif sırıttıktan sonra valizi alıp eve girdi.