VKOOK TRUE LOVE 9

1.3K 51 19
                                    

Sabah kalktığımda her yerim ağrıyordu sanki dayak yemişim gibi bir his vardı, yan tarafa döndüğümde taehyung yoktu yanımda, yatakta doğrularak oturdum her yerim çıplaktı ben şimdi taehyung ile ilişkiye mi girdim dün? Yorganı üzerime çekerek, yerdeki kıyafetlerimi almak için eğildim, aldığım gibi zorlada olsa giymeyi becerdim. O sırada taehyung girdi içeri yanıma oturup elini enseme koyup dudağını dudağıma koyup bir öpücük kondurdu.

"Günaydın sevgilim"

"Günaydın birtanem"

"Hadi kahvaltı hazır aşağı inelim"

"Taehyung"

"Efendim birtanem"

"Ben kalkamıyorum"

"Neden?"

"Dün gece yerinde duramadın ki her yerim ağrıyor"

"Özür dilerim birtanem"

Alnıma bir öpücük kondurdu.

"Sen git ben kalkamıyorum"

"Benim iyi bir fikirim var"

"Neymiş o?"

Taehyung jungkook'u kucağına alıp aşağı kadar indirdi, jungkook'u sandalyesine oturtup başına bir öpücük kondurdu.

"Taehyung delisin biliyorsun dime"

"Fazla konuşmada hadi yemeğini ye"

"Taehyung ben şeyy.. Dün olanlar için üzgünüm ben gerçekten jimin'i öpmedim"

"Ben sana inanıyorum, bu arada sana bir şey dicem annen sevgili olduğumuzu öğrendi"

Jungkook aniden öksürmeye başladı.

"İyi misin jungkook?"

"Sen ne dedin"

"Anlamamazlıktan gelme"

"Annem bir şey dedi mi?"

"Yoo"

Jungkook hala şokun etkisindeydi yemeğimizi yedikten sonra jungkook'u odasına kadar çıkardım, bende aşağı inip masayı topladım bu gece yılbaşını kutlucaktık, bu yüzden annesinden nasıl izin alıcağımı bilmiyordum, jungkook'un telefonunu alıp annesini aradım.

"Efendim birtanem"

"Şeyy.. Ben arkadaşı"

"Ona sevgilisi desek daha doğru olur"

"Evet, bugün jungkook bende kalabilir mi acaba? yıl başını beraber kutlamak istiriyorum da"

"Olur tabi iyi eğlenceler bu arada ismin neydi?"

"T-taehyung"

"Benim adımda dasom memnun oldum"

"Bende"

"Görüşürüz"

"Görüşürüz"

Telefonu kapattıktan sonra rahat bir nefes verdim kendimi savaştan çıkmış gibi hissettim, jungkook'un yanına çıkmak için merdivenlerden ikişer ikişer çıktım, hemen özlüyorum kokusunu, dokunuşunu, yüzünü herşeyini odanın kapısını açtığımda yorganla oynuyordu. Yanına gidip omzuna yattım oda kafasını benim kafama koyup yattı, bütün gün böyle kalabilirdim.


Taehyung'a baktığımda hala unutamamış gibi bir hali vardı benim amacım onu üzmek değildi. Ona deliler gibi aşıktım, onsuz bir gün bile geçiremezdim ellerimi saçlarına daldırıp oynamaya başladım, bu gece yılbaşı vardı taehyung'a hediyeyi vericektim neden bu kadar heyecan yaptım, ayağa kalkmak istedim ama ağrım fazlasıyla vardı taehyung bana dönerek.

"Niye konuşmuyorsun"

"Konuşacak hal mi bıraktın bana senin yüzünden yataktan kalkamıyorum"

"Ama ne yapayım"

"Zaten kaptırdın kendini seni durduramadım"

"Özür dilerim"



Ayağa kalkmış jungkook'u zorla olsada ayağa kaldırmaya becermiştim, bu gece için yiyecek ve içecek almak için markete gittik jungkook ortalıklarda yoktu kim bilir hangi yiyeceklere daldı, eve vardığımızda poşetleri mutfağa bıraktık, televizyonu açıp her hangi bir filmi açtım, jungkook'u dün çok yormuş olmalıydım. Kucağımda uyuya kalmıştı kucağıma alıp yatağa yatırdım, bende hemen hazırlıklara başlayıp evi süslemeye başladım, süsleme işi bittikten sonra kendimi kanepeye atıp dinlenmeye başladım. Gerçekten çok yorucuydu saat 12'ye yaklaşıyordu jungkook uyanmıştı bile, elinde hediye paketi vardı hemen saklayıp yanıma geldi.

Balkona çıkıp saatin 12 olmasını bekledik jungkook elindeki paketi bana uzatarak.

"Bu senin için"

Taehyung içini açtığında annesinin aldığı hediyeyle aynıydı, gözyaşlarıma hakim olamayıp jungkook'a sarıldı. 

"Teşekkür ederim"

"Taehyung ağlamanı istemiyorum"

Birbirimizden ayrıldıktan sonra saat 12 olmuştu ve havai fişekler patlamaya başladı.

"Mutlu yıllar sevgilim"

"Mutlu yıllar sevgilim"

Taehyung jungkook'un yakasından tutup dudaklarına yapışıp tutkuyla öptü.





VKOOK TRUE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin