Genç kız her zamanki gibi odasında resim duvarına resim çiziyordu. Zaten pek farklı bir şey yapmazdı. Düşünmek,resim çizmek en çok yaptığı şeylerdi. Eskiden hep renkli resimler çizerdi. E mutlu insanlar renkli insanlardı sonuçta. Ama o günlerden sonra hep siyah kullandı resimlerinde. E mutsuz insanları siyah temsil ederdi. Siyahın işi zordu. Gerçekten zordu.
Cihat Bey odasında bugün gelen insanları düşünüyordu. Aslında daha çok anlattıkları şeyleri düşünüyordu. Kızın hikayesi zordu ve bilinmezliklerle doluydu. Merak uyandırıyordu insanda ve Cihat Bey de merak etmişti.
Mevsim Hanım ve Salih Bey evlerine geldiler. Genç kız,Mevsim Kızıltaş ve Salih Kızıltaş dışında kimse yaşamıyordu evde. Ve tabi yardımcılar vardı. Sonuçta zengin bir aileydi Kızıltaş ailesi. Ancak zenginlik her şey değildi. Mesela Mevsim-Salih Kızıltaş çiftine bir çocuk verememişti. Evlat edinmek istememişlerdi. Yeğenleri yetiyordu onlara.
Genç kız aşağıdan gelen seslere kulak verdi. Amca ve yengesinin geldiğini anladı ancak tepki vermedi. Aynada kendisine bakmaya devam etti.Ne çok acı var. diye düşündü. Gözleri hep acı dolu bakıyordu.
Mevsim Hanım genç kızın odasına geldi ve kapıyı tıklattı. İçeri girdiğinde kızı her zamanki yerinde odadaki tek kişilik gri koltukta otururken buldu.Gri arafta kalanların rengiydi. Ve kız kesinlikle arafta kalmıştı. Ne kaybettiği anne babasının yanına gidebiliyordu ne de.. Düşünmek istemedi. O'nu düşünmek yorucuydu. Hayat yorucuydu.
Mevsim Hanım söze başladı.Uzatmanın anlamı yoktu. "Era'm,canım yeğenim. Senin için bir yardım ayarladık amcanla. Duymuşsundur Cihat Atabey Türkiye'ye döndü. Ve biz de bunun iyi bir fırsat olacağına karar verdik. Senin için randevu aldık. Lütfen hayır deme. Senin için en iyisi bu kızım. Ufak bir sohbet olacak. Memnun olmazsan bir daha
gitmezsin." Era düşündü. Sonuçta en iyi yaptığı şeylerin başını çekiyordu düşünmek. Yengesini kırmak istemedi. Yıllardır kendisine bakan bu iki insanı belki de tek ailesini kırmak istemedi ve kabul etti.
Sonuçta hiçbir şey değişmeyecekti. Gidenler dönmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALYA
Teen FictionGenç bir kız ve çok fazla acı.. Genç bir adam ve açıklanamayan bir aşk. İyi bir adam ve güzel bir sevgi.. Kötü bir kadın ve kötü olaylar.. İnsan beyni bazı olayları hiç yaşanmamış gibi gösterebilir.. Bazı kişiler bilinçaltımızda saklanırlar.. Gizem...