Uyandığımda hemen etrafıma bakındım.
Acaba bu gün hangi evde sızmışım,diye düşünüp etrafıma göz gezdirdim.
Ali Bey hâla uyuyordu.Dün SATILDIĞIMI idrak edip yatağı sarsmadan kalktım.
Dün ilişkiye girdikten sonra giyinmediğimiz için çıplaktım.
O yüzden hızlıca banyoya girip kapıyı kilitledim ve duş almak için suyu açtım.
*
Bornozu bedenime sarıp yatak odasına geçtim.
Bavulumu karıştırırken,hiçbirinin burada giyebileceğim türden bir elbise olmadığını farkettim.
Çünkü hepsi süslü,pullu minicik dapdar fantazi elbiseleriydi.
Randevu evinden çıkan bir sürtük olarak pek de masum değilmişim demekki.
Doğru dürüst bir tişörtüm ve pantolonum bile yok .
Bavuluma biraz daha göz atarken, arkadan iki el belimi sardı ve kendine bastırdı.
Bir an irkilsemde,arkamı döndüğümde Ali Bey olduğunu anladım.
"U-uyandınız mı?"
Havluyu beline sarmış ve yarı çıplak olan Ali'yi incelemeye başladım.
Daha önceden böyle bir fırsatım olmamıştı zaten.
Sanırım altkatta bulunan ikinci banyoda duş almıştı,çünkü saçları ıslak ve dağılmıştı.
Ama çok seksi göründüğü inkar edilemez bir gerçekti.
Beni kendine biraz daha bastırdığında inledim.
Çünkü cinsel organlarımızı fecii bir şekilde birbirine bastırıyordu ki bu fazlasıyla tahrik ediciydi.
Zaten aletinin kalktığını da hissedebiliyordum.
"Ihh...Ali Bey..hh.Giyenibilir miyim?..ahh.."
Konuşmakta zorlandığımı hissedicek ki gıcıklığına biraz daha bastırdı ve kalçalarımı sıkıp destek verdi.
"Giyinmeni isteseydim,seni bırakırdım."
Dedi ve dudaklarımı öptü birkaç kere.
En son uzun bir öpücük kondurdu son kez.
"Giyecek bir şeyin var mı senin?"
"Imm..sanırım..hayır."
"Tamam.Ben şoförü yollayacağım,bir kaç şey alır sana.Sen de o zamana kadar bir gömleğimi giyer idare edersin artık."
"Aslında bir kaç elbise getirmişt-"
Sözümü kesti hemen
"Başkasının altına yattığın elbiseleri bu evde görmek istemiyorum.Sakın üstünde görmeme sebep olupda giyinme!"
"P-peki.."
"Attırıcam zaten onları.Hadi giyin sende.Bende giyinip şoföre söylerim.Işlerim var çıkıcam.Sakın dışarı çıkma!Bu odadan da çıkmıyorsun.Televizyonu açar izlersin.Acıkırsan da hizmetçiye seslen sana bir şeyler getirir."
Kafamı olumlu anlamda sallayıp.Ali Bey'in gardrobuna yöneldim ve bir gömlek çıkarıp giyindim.
Hafif bol ve uzun gelmişti.Altına giyinecek bir şortum olmadığı için iç çamaşırlarımı giydim.
Zaten dizimin biraz üstüne kadar kapatıyordu.
Ali Bey üstünü giyinip evden çıktı.
Bende televizyonu açıp yatağa iyice yayıldım.
Biraz izleyip kanalları değiştirdim.
En son sıkıntıdan olacak ki başıma fecii bir ağrı girdi.
Biraz bekleyip geçmesi için kendimi rahatlatıp televizyonun sesini kıstım ve hafif parmak hareketleriyle başıma masaj yaptım.
Ama geçmedi.
En son Ali Bey'in dediği gibi kapıdan hizmetçiye seslendim.
"Kimse var mıı??Bana bir ağrı kesici getirebilir misiniz???Heeyy!Ya bi cevap verin insana!!"
Bu cümlelerimi bi 7-8 kere tekrarladıktan sonra aşağıya inip ağrı kesici almaya karar verdim.
Ali Bey bu kadar çabuk gelmez herhalde di mi?
Inip ilaç dolabını aramaya başladım.O arada şofòr içerideydi,hemen ona sordum.
"Şey..bi bakabilir misin?Bi ağrı kesici var mı?Biraz başım ağrıyord-"
"SELİN!"
Kafamı çevirdiğimde kapıda bana doğru sinirlice kükreyen Ali Bey'i gördüm..
Hızla gelip kolumu sıkarak yukarıya çıkardı beni.
Daha sonra da yatak odasına doğru ittirdi.
"SANA AŞAĞIYA İNME DEMEDİM Mİ BEN!"
"Ş-şey...benim başım ağrıdı....b-ben ilaç alacaktım..kimse ses vermeyince kendim alayım demiştim-"
"NE OLURSA OLSUN İNME DEDİM SANA!"
"Ya yemin ederim ilaç alacaktım ."
Iki yanağımı kavrayıp yüzümü sıktı.
"SEN BENİ GERİZEKALI MI SANIYORSUN LAN!"
Yanağımı bırakıp biraz daha ittirdi beni.
"YATAĞA GİR!HEMEN GELİYORUM!"
"Ama...A-ali Bey..lütfen bir dinleyin.."
"KES SESİNİ YATAĞA GİR.GELDIĞIMDE ORADA GÖRİYİM YOKSA CANINI YAKARIM.Kİ YİNE YAKACAĞIM!!!"
****
Arkadaşlar çoookk yorum istiyorum ya 💟
Nolur çoook yorum yapın😢😢
Vote de verin ama yorum da yapin 💗
Yoksa valla yb gelmez 😁😶
Hadi bb ✋ YB de grsrz ✌ Tabi YORUM ve VOTE şartıyla 😈😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN SÜRTÜK~ALSEL{+18}
FanfictionHayatının bu kadar kötü olması onun suçu muydu?Bu kadar kötü olaylar yaşaması mesela? Ailesini kaybetmesi ve ardından kendini bir pavyonda bulup adının arsıza çıkması gibi bir çok olay.. Onun işi her gece başka bir adamı memnun edebilmekti.Bir kadın...