Sabah kalkdığımda kasıklarım çok fecii bir şekilde ağrıyordu.
Normalde bu kadar ağrımıyordu ama dün Ali 'BEY' sanki 10 yıldır kız görmemiş gibiydi..
Birden gözlerini açıp sırıttı..
"Uyandın mı bebeğim?"
"Uyandım ;) "
Bir den üstüme çıkıp dudaklarini bana yakınlaştırdı ki..-
Kendimi geri çektim..
"Benim işim bitti?Artık benim için sadece Ali değil ALI BEY siniz😉 izninizle gidiyorum?! ;)) "
Yataktan kalkıp banyoda duş alıp elbiselerimi degistirdim..
"Ücretimi alabilir miyim ALI BEYCIM??"
"Buyrun Selin Hanimcim ;)) Yalniz bunun da bir bedeli var biliyorsunuzdur umarım??"
"Ben dun sizin peşinizde koşmuştum ve uyumami soylemiştiniz?Bu ne demek oluyor?..yani...bu günün işi yarina birakilmaz 😉 "
Odadan cikip şoför ile beraber randevu evine gittim..
Selvi abla beni kostüm odasina cekti hemen.
"Ee noldu kiz?Nasil gecti gecen?Attınız mı içinizdeki azgınlğı??"
Diyip bir kahkaha patlattı.
"Hııı iyi gecti?Hemde ne iyi???Adami var ya hem indirdim akşam..Sabahda şişirdim!Tam yine ustume cikti,beni tam altina alacakken işim bitti dedim mal gibi kaldi ortada :D hem acayip de arzuluyordu beni.Yarıda biraktim ya?Gelir o yine!"
"Vayy...iyii..sert miydi aksam?Iyiyse bende bir ara atarim yataga?Yakişikli adam sonuçta 😋"
"Yok bee!Var ya öldurdu beni!Acıyıp bıraktı sonra .yoksa simdi hastanedeydim?Sanki içime burnumdan girdi!Oyle bir aciydi yani!"
"Lan haşin erkek yani,Alirim bi dal 😋😋😗😗"
"Al bakalım bir dal! 😂😂"
##
Elbisemi değistirip erkeklerin kiz begendigi koltuga oturdum ve etegimi bacak aramin yari gorunecegi sekilde yukari cektim.
"Vaay güzellik??Gelir misin benimle yukariya??"
Esmer bir 30 yaşlarinda adam yanima oturup tam penisinin ustune beni oturttu.
"Merhaba yakışıklı?Sen yukariyi beklemeden burada alıcaksın galiba beni?"
"Sen tamam de?Onu da yaparim ben?Tamam mı?"
"Bilemedim şimdi ya??Ne kadar verirsin??"
"Burada olursa 5 katı faiz veririm sana güzeliim ;)) "
"Vaayy ^^ tamam kabul...yalniz parami alirim?Bir kuruş eksik bile olmaz ."
Boydan elbisemin etek kismini gobegine kadar kivirip birbirimi gorecek şekilde oturttu beni kucagina..
Sonra kendi pantolonunu indirdi ve kilodumu cikardi..Herkes hep bir agizdan;
Hadii diyip ahhh ohhh çekiyordu.
Kadinlar kendilerini parmaklıyor, ve bazi gizli olan lezbiyenlerde ne bulursa evde ki herşeyi birbirine sokup çiglik atiyorlardi..
"Kayganlaştırıcı kullanmadan giricem yalniz?Kaygan olunca pek sevmiyorum..hazir misin?"
"Biraz krem sürsek olmaz mı yaa??Cok canim yanar oyle!"
Selvi abla kapinin onunden bana "Muşteri ne isterse yapacaksın!" Dedi..
Zorla kafami sallayip gozlerimi kapattim..
Birden içime girdi ve cok buyuk bir ciglik attim..
Adam 5 dakikadir kesintisiz içimdeydi ama hala canım yanıyordu ve yirtilmak uzereydim..
"YETERRR!!LUTFENN!!CIK ICIMDEN!Ah!"
"Kizim bitmedi daha!!Dur..hh..!"
"Yeter lan ! BENIM MALIMA NASIL DOKUNURSUN!"
Ali kapidan girince dediklerine ve kendine şok oldum.
"Ne malı be?!"
"Daha demin seni satın aldım HIRCIN SURTUK HANIM"
^^^^^^^
YORUM VOTE GELIRSE YB DE TBIKII GELICEĞKK 😂💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN SÜRTÜK~ALSEL{+18}
FanficHayatının bu kadar kötü olması onun suçu muydu?Bu kadar kötü olaylar yaşaması mesela? Ailesini kaybetmesi ve ardından kendini bir pavyonda bulup adının arsıza çıkması gibi bir çok olay.. Onun işi her gece başka bir adamı memnun edebilmekti.Bir kadın...