HS-25

8.4K 167 27
                                    

"Bu gün düşündüm de..Evliyiz ama karımın bir evlilik teklifi yok?Bunu hakettiğini düşünüyorum.O zaman bu gün ki cezan gecenin sonunda Evlilik Teklifime 'Evet..' demek olsun."

Belime daha sıkı sarılıp yanağımı öptü.

El işareti ile kemancıların dışarı çıkmasını, otel odasında yalnız kalmamızı sağladı.

Bulunduğumuz pozisyonu bozmayıp konuştum.

***

"A-ali sen..ciddi misin?Yani..ceza?"

"Cezanı söyledim.Tabi benim sana evlilik teklifimden sonra,benim de bir şeyleri hakkettiğimi düşünüyorum.."

Başını hafifçe saçlarımdan boynuma doğru indirdi.

Dilim tutulmuştu.O sadece bir kaç hafta önce ki Ali..bu Ali'yle resmen ayrı kişilerdi..

Elimi tutup masaya götürdü beni,sandalyemi çekip gözlerime baktı ve sırıttı.Ben ise hâlâ aval aval ona bakıyordum..

"Sende bu kadar kafa yapacağını tahmin etmeliydim..Oturmayacak mısın?"

Saçma bakışlarımı bir yana fırlatıp oturdum sandalyeye.

O da yerine oturup yemeklerin gelmesi için işaret verdi.

Ve bir kaç dakika içinde önümüz de boş yer kalmadı..

Her şey o kadar güzel ve romantikti ki..

Yemeğimizi yerken merakla sorumu sordum.

"O mesaj ne demekti?"

"Hangi mesaj?"

"Hani şu benim telefonumdan gönderdiğin.."

Kahkaha atıp arkasına yaslandı.

"O da bu gecenin sonunda yaşayacaklarımızı nitelendirmek amaçlıydı."

"Yani yine gecenin sonunda bir ceza var..Öyle mi?"

Deyip korkuyla sordum.

Masanın üstünden elimi tuttu.

"Ben senin kocanım Selin..Benim ile birlikte olman senin için bir ceza değil.Ben karımın canını yakarak benim olmasını isteyecek bir adam da değilim.Rahat olabilirsin..Artık eski Ali olmayacağım..Eğer senin de yanlışların olmassa..Gerçek bir eş olmak istiyorum..Gerçek bir evlilik yaşayalım,mutlu olalım..Bu zamana kadar şekillenmiş bir hayatımız olmadığını ikimizde biliyoruz."

Elini daha sıkı kavrayıp gülümsedim.

"Söz veriyorum,sana layık bir kadın olacağım.."

O da gülümsedi ve yaklaşıp dudağımın kenarını öptü.

Daha sonra yemeklerimizi yemeye devam ettik.

**

"Şimdi sıra gecemizin en önemli kısmında.."

Kalbimin seslerinin dışarı gidiyor olması bile bu durumda normaldi..

Birazdan evlilik teklifi alacağıma mı sevinsem..yoksa bu teklifi Ali'den alacağıma mı sevinsem karar veremedim..

Evli olupta evlilik teklifi alıyor olmamda ayrı bir durumdu tabi...

Oturduğu yerden kalkıp elimi tutup beni ayağa kaldırdı.

Daha sonra da ceketinin iç cebinden o mâlum küçük kutuyu çıkartıp,derin bir nefes alıp önümde diz çöktü.Daha sonra da elimi tuttu.

"Bu zamana kadar kimsenin önünde diz çökmediğim gibi,bundan sonrada çökmeyeceğim Selin..Şu an sadece kendimi değil bütün hayatımı önünde diz çöktürüyorum..Sadece seni seveceğime ve senin teninden başka bir tene değmeyeceğime söz veriyorum..Bu sözü hayatımın kadınına ve şu dünyada ki tek gerçeğime..sana veriyorum..Şimdi sende bana hayatının 'Evet' ini ver..

Benimle evlenir misin Gece Gözlü kız..Sadece ve sadece benim sabahım olacağına söz verir misin..?

**

Ya bunlar böyle çok şeker oldular 💕💖

Yorum! 💙💙😙😙











HIRÇIN SÜRTÜK~ALSEL{+18}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin