2 Ay Sonra..
"Aşkım!"
Birçok kez dürtsemde bir türlü uyanmayınca sert bir şekilde dürttüm Ali'yi.Hafifçe gözlerini aralayınca gülümsedim.
"Noldu ya?" Dedi sersemlikten hırıltılı çıkan sesiyle.
"Şey...Aşkım ben birazcık aşeriyorum galiba?Canım çok yemek çekiyor da.Alabilir misin?"
"Neyi aşeriyosun?" Dedikten sonra umursamazca tekrar gözlerini kapatmış uyur vaziyeti almıştı.
"Of Ali!Bir dinle beni ya!Hamileyim ben,biraz ilgilensene benimle."
Biraz daha yükseltmiştim sesimi kendine gelsin diye.
"Selin, ne aşeriyorsan git aşağıdan ye.Beni niye uyandırıyorsun?"
"Çünkü canım pasta istedi.Bir de cevizli baklava olabilir.Dondurma olursa onu da yerim!Pizza da ana yemek olsun.Bir de bol limonlu yaprak sarması.İçli köfte ve kazandibi istiyorum!"
"E beni de güzelim ya bu nasıl aşermek.5 iz doğurucaksan başta söyle ona göre hazırlanalım yani."
"Ya öküz!Aşeriyorum işte,ne yapabilirim.Hadi git al bunları bana."
"Aşağıda görevli varsa gidip söyleyelim.Yoksa yarın alırız hepsini bebeğim.Şimdi bırakta biraz uyuyalım,erken kalkıyorum zaten."
"Aşağıda görevli olsun veya olmasın.Bu istediklerimi bana sen alıp getiriceksin.Yoksa yemem.Çocuğumuz koca bir akşam yemeği iziyle dolaşır.Söylemedi deme."
"Benim sana yemek getirmemi de aşeriyorsun öyle mi?Kusura bakma şu yatağı terkedip yemek peşinde koşamam sokaklarda bitanem.Sabah aşerirsin tekrar."
"Yaparken onu bunu getir deyince öyle değil di ama Ali Bey!Sadece yatakta çalışkansınız galiba.Hâlbuki biricik karın şu hamilelik haliyle altı üstü bir şey istedi senden.Onu da yapma tamam!"
Gözlerim dolu bir şekilde arkamı dönüp kafamı yastığa gömdüm.
Hemen arkamdan gelip o da başını boynuma gömdü.
"Güzelim, gecenin bir yarısın da nerden bulucam sana onları?Yorma beni, hadi uyuyalım.Sabah hepsini alıcam sana ,söz."
"Uyu Ali.İstemiyorum.Sabah da şimdi de alma!Hayvan!"
Kafasını boynumdan kaldırıp çarşafı daha çok çektim üzerime.Bir kaç dakika tepki vermeyince arkamı dönüp gözlerine baktım.
"Trip atıyorum sana şuan?"
"Farkettim."
"Farkedip de umursamıyorsun yani?"
Dudaklarıma ufak bir öpúcük kondurup kalktı.
"Tamam.Giyinip gidiyorum şimdi.Mesaj olarak at istediklerini bana.Bulabildiğimi alırım.Olur mu?"
Başımı sallayıp gülümsedim ve telefonu alıp istediklerimi yazmaya başladım.
***
"Pasta çok güzelmiş!Yesene sende!"
"Şu an sadece uyumak istiyorum."
Üstündekileri çıkartıp gözlerini kapattı ve ışığı söndürdü.
"Ali?"
"Hı."
"Işığı açmazsan yiyemem.Çünkü herhangi bir şey göremiyorum."
"O şekilde uyuyamıyorum Selin."
"Bende yiyemiyorum Ali.2 dakikacık aç.Sonra kapatır uyuruz."
"Ben uyuduktan sonra açsan?Bence daha mantıklı."
"Ben yedikten sonra kapatsan?Bence daha mantıklı."
"Of Selin!"
"Of Ali!"
"Yapma şunu!"
"Neyi?"
"Aynı şeyleri söyleyip durma."
"Banane."
"Gıcıklaştın şu hamilelik hormonlarıyla."
"Öküzleştin şu babalık hormonlarıyla."
"Tamam,yeter.Çabuk ye.Uyuyalım sonra."
Işığı açınca tekrar yemeklerime odaklandım.
***
"Bugünde bunu giyelim bari.Dimi annecim?"
Giyeceklerimi çıkartıp yatağın üzerine koydum.
Karnımı okşayıp gülümsedim.
"Ne zaman büyüyeceksin sen?Artık hamileliğin fiziksel görünüşlerini de yaşamak istiyorum.Annen için çabuk büyü olur mu bebeğim?"
Kapı açıldığın da o tarafa doğru döndüm.
Ali'nin geldiğini görünce gülümsedim.
"Erkenci misin bugün ya?Gideli daha 3-4 saat oldu oysa ki."
Ellerimi tutup o gülümsedi bu sefer.
"Baktım pek iş yok.Gelip karım ve bebeğimle geçireyim günümü dedim."
"İyi yapmışsın.Ama ne zaman gelsen tam ben giyinecekken geliyorsun.Bunlar nasıl tesadüfler böyle."
"E çok özlüyorsam seni,ondan olabilir.."
"Öyle mi?"
"Hı hı.Öyle." Gülümsedik.
Yaklaşıp duvara yasladı beni.Dudaklarıma uzunca bir öpücük kondurup.Boynumu öptü.
"Ne zaman eskisi gibi dokunabilicem sana?"
"Eskisi gibi dokunmuyor muymuşsun bana?"
"O anlamda değil.Anla işte.Tenini özledim..Tenini tenimde hissetmeyi özledim..2 aydır dokunamıyorum sana doğru düzgün."
"Bilmiyorum.Doktora sorarım.Ne zaman bebeğimize zarar gelmeyecek olursa o zaman eskisi gibi oluruz.Birazcık daha sabretsen?"
"Sabrederim...Bebeğimize zarar gelmesi de.Birazcık daha beklerim ben seni."
"Çok iyi bir adamsın sen.Hem de çok anlayışlısın.Mükemmel bir baba adayı benim kocam."
"E yanına yakışmaya çalışıyorsam demek.." başını boynuma gömüp kokumu içine çekti uzunca..
"Ali?"
"Efendim birtanem"
"Öpücük aşeriyorum.Bir kerecik öpsene.Çocuğumuzda öpücük izi olmasın sonra."
Kıkırdadım.
"Aslında öpmem ama oğlum damgalı sapık olmasın diye öpücem."
"Hadi ya.Öpme o zaman pis koca."
"E bir baba olarak her aşerdiğini sana vermem gerekiyor,el mecbur.Neyse, hazır aşeriyorsun madem,bir kerecik daha öpeyim bari.."
***
Bu sefer diğer bölümlere göre daha uzun oldu bence.
Yorum yapın,vote atıın! ❤
İyi geceler,tatlı rüyalar 🌹🎈💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN SÜRTÜK~ALSEL{+18}
FanfictionHayatının bu kadar kötü olması onun suçu muydu?Bu kadar kötü olaylar yaşaması mesela? Ailesini kaybetmesi ve ardından kendini bir pavyonda bulup adının arsıza çıkması gibi bir çok olay.. Onun işi her gece başka bir adamı memnun edebilmekti.Bir kadın...