HS-12

13.5K 179 9
                                    

"DOĞRU SÖYLÜYORSUN..BİR ÇOCUĞUM OLUCAKSA KENAR MAHALLE'LERDE S*KİLEN BİR SÜRTÜKDEN OLMAMALI!"

"O SÜRTÜĞÜ ALTINA YATIRABİLİYORSUN,ŞEREFİN YERİNDE KALIYOR,AMA ÇOCUĞUN OLURSA KARİZMAN MI BOZULUYOR!MÂDEM NAMUS PEŞINDESİN,GİT KENAR MAHALLELERDE S*KİLMEYEN BİR KADIN BUL!"

"NAMUS A BAKSAYDIM,İLK ÒNCE SENİ ALTIMA YATIRTMAZDIM!"

"O ZAMAN SÜRTÜK DİYİP DURMA!"

"ŞİMDİ Mİ AĞRINA GİDİYOR BU?!"

"EVET.ŞİMDİ AĞRIMA GİDİYOR!"

"İNSANLAR KENDİNİ BİLMELİ BENCE!BU YÜZDEN SEN DE SÜRTÜK OLDUĞUNU BİL!KENDİNE FAZLASINI YAKIŞTIRMA!HİÇ GÖRÜNEMEYECEK KADAR DİPDE'SİN ÇÜNKÜ"

***

Tartışdıktan sonra stresden dolayı ağrılarım daha da çok artmıştı.

Ne kadar tartışmış olsak da ağrılarım olduğu için Ali 'de yanımda kalmıştı.

Çok taş kalplide olsa bir miktar merhameti vardı....en azından bana karşı.

Trip attığı için yüzüme bakmamaya çalışıyordu.

Ben yatağa uzanıp iki büklüm olmuştum ağrıdan, Ali Bey'de yatağın kalan kısmında oturuyordu.

Televizyona dalmış gibi yaparak trip atmaya devam etti..

"Çok ağrım var.."

"..."

"Yalan söylemiyorum..?"

"Olabilir..normal.Kendi başının çaresine kendin bak..umrumda bile değil."

Dedi gözlerini tv den ayırmadan.

"O yüzden mi yanımda oturuyorsun 😏 ?"

"Burda oturmamın seninle bir âlâka sı yok."

"Emin misin?"

"Evet."

"Peki.."

Dolaba yönelip gizlice kırmızı geceliğimi ve bir kaç makyaj malzememi alıp banyoya geçtim.

Dolaba yönelip gizlice kırmızı geceliğimi ve bir kaç makyaj malzememi alıp banyoya geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(selinin geceliği)

Saçlarımı açıp gúzelce düzelttim ve koyu makyajım ile kan kırmızı rujumu tamamlayıp banyodan çıktım.

Ali Bey trip nedeniyle hâlâ yüzüme bakmadığı için o hâlimi görmedi.

Yatağa oturup yanına doğru yapıştım,daha sonrada geceliği biraz daha baldırlarım görünecek şekilde yukarı çektim.

O ise hâlâ durumun farkında değildi.

Bu yüzden onun beni farketmesi için cinsel organlarımız denk gelecek şekilde üstüne çıktım.

Durumu fark edince gözleri büyüdü..O kadar şaşırmıstı ki gözlerindeki en küçük mavi renge kadar görebilmiştim.

Onu tahrik etmek için öpmeden dudaklarımı yüz hatlarında ve boynunda gezdirmeye başladım.

"N-napıyorsun S..selin..?!"

Sesi tahrik olduğunu belli edercesine titriyordu.

"Gönlünü alacağım...izninle işime devam etmek istiyorum."

Sırıtıp cinsel organımı onun ki ne daha fazla bastırdım.

Ben de bir kadın olarak onun kadar tâhrik olmuştum ama ilk ònce onu ele geçirmem gerekiyordu.

Biraz daha bastırınca ufaklığın havaya kalktığını hissettim..

Ali Bey'se  çaktırmamak için elinden geleni yapıyordu.

"H..hani ağrın vardı?!..yalan mı söyledin.." dedi

"Işte bu şekilde dindireceğim.."

Deyip sinsice sırıttım.

"Yine hamile kalırsan...benden mi bileceksin..sen gel azdır..sonra niye hamile kaldım de?!"

"Her şeyi düşündúm ben.."

Kendimi ondan ayırmayıp pozisyonumuzu bozmadan çekmeceden prezervatif kutusunu çıkarıp eline verdim..

"Vaay..bu kadar istiyorum diyosun.."

"Çok fazla.."

Dedim ve seksice dudağımı ısırdım.

"Sen bilirsin Selin Hanım..Yalnız..mızmızlanmak yok ? ;))"

"T..tamam.."

Beni ústünden kaldırîp kapıya yöneldi.

"Gidecek misin ya..?O kadar hazırlandık..😮😟"

"Kim demiş ya..gidersem arkamdan ağlar..yemeden bırakmam.."

Kapıya bir kilit atıp sırıttı..Çok canım yanacak sanırım..

***

En az 6 yorum ve boool vote de +18 bir bölüm hemen sizlerle olacak!!

Eğer gelmesse Ali.sizi yesin 😂

O kadar da buyuk beddua..

Nasil yediğini biliyorsunuz siz..

😉😉😍😍😍😍😙😙😙😙😙













HIRÇIN SÜRTÜK~ALSEL{+18}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin