-1 Ay Sonra-
"Tamam,yarın saat 1-2 gibi gelsem sizin için uygun olur mu?"
Ali 'kim o' bakışını atarken fısıltıyla doktor olduğunu söyledim.
"Peki,iyi günler" Telefonu kapatıp yanına oturdum.
"Ne için aramış doktor seni?" Dedi meraklı gözlerle
"Yarın bebeğin kalp atışlarını dinlemek için hastaneye gidicektim.Onu söylemek için aramışlar."
"İyi tamam.Ben seni bırakırım yarın."
"İşin yok yani yarın?"
"Daha evdeki 2. Günüm Selin?Sıkıldın galiba benden?"
Dedi sırıtarak.
Bu kez de ben gülümsedim.
"Ya saçmalama Ali!Ben senden hiç sıkılır mıyım?Hep evde ol sen.Benim için daha iyi olur.Her aşerdiğimi alırsın,hamilelik sürecimi de yalnız geçirmemiş olurum."
"Ayakçı olarak kalabilirsin diyorsun yani.Peki."
Yanağını öpüp güldüm.
"Yarın sen de gelsen ya benimle?Bebeğimizin kalp atışlarını birlikte dinleriz!"
"Ben?Yok ya sen git.Boşver beni.Başka bir zaman gelirim."
"Beni bırakmak için hastaneye kadar geleceksin zaten Ali?Oraya kadar gelmişken sende bebeğimizi gör.Hem artık 'ilişkiye girebilir miyiz 'onu da sorarız."
"Bence artık bir sorun olmaz.Hatta şu anda olmaz.Hemen şimdi yapalım!"
"Yuh Ali!Elimizi versek kolumuzu kaptırıyoruz sana.İlk bir soralım uygun mu değil mi diye.Hem sen yarın gelmezsen doktor onaylasa bile yanıma yaklaştırmam seni,bil diye söylüyorum."
"Bu tehditin üzerine gelmeye karar verdim sanırım."
İkimizde gülümsedik.
***
"Selin,canın bir şey çekmiyor dimi?Uyuduktan sonra yok Ali şunu istiyorum.Yok pasta yok pizza,uğraştırma beni.Ne istiyorsan şimdi söyle birtanem?"
"Of Ali!İyi ki bir aşeriyorum.Uyu tamam.İstemiyorum birşey."
"Emin misin?Bir iyice düşün.Uyuyorum bak?"
"Uyu öküz.Anca uyu zaten sen.Hamile olmasaydım, 'Gecelik giysene Selin.Uyuma Selin.Çocuk yapalım Selin.Beraber duş alalım Selin!' diye susmazdın ama!Şimdi uyursun!"
"Bir isteğin yoksa iyi geceler güzelim."
Dudaklarımdan öpüp ışığı kapattı.
"Keşke herkes benim kocam kadar umursamaz olabilseydi bâzı olaylar karşısında..Nedense birtek ona yüklenmiş şu huy.Neden kardeş kardeş paylaştırılmamış anlamadım."
**
"Hadi Selin.Podyuma çıkmayacaksın birtanem ya giy üstüne bir şey gel işte."
Saçlarımı son kez düzeltip çantamı aldım.
"Of Ali.Geldim işte,bebeğimiz doğunca daha çok bekleyeceksin,bunlar alışma süreçleri."
Koluna girip yanağını öptüm.
"Ben beklemeye alışmak istemiyorum.O oğlan çocuğu olduğundan saç baş yapmayacak,sen kendini serileştir yeter bize."
Sırıttı.
"Oğlan çocuğuymuş.Çok biliyorsun sen."
"Tahmin ediyorum ben."
Arabaya bindiğimizde çalıştırmasıyla hastaneye doğru hareket ettik.
**
Karnımı açıp gerekli işlemleri yaptıkdan sonra bebeğimizin kalp atışlarını dinlemek için beklemeye başladık.
Ali' de biraz uzağımdaydı.Meraklı gözlerle bekliyordu o da benim gibi.
"Cinsiyetide öğrenmek istiyorsanız onun için de bir muayne gerçekleştirebiliriz şimdi."
"3 aylıkken belli oluyor mu ki?" Heycanla sordum hemen.
"Biraz zorlarsak anlayabiliriz ufaklığın cinsiyetini."
"O zaman cinsiyetide öğrenelim." Ali'ye gülümsediğimde bebeğin kalp atışlarını duymaya başladık.
Karnımın içinde bir hayat,bir insan,bir can taşımam kadar özel bir duygu olabilir miydi ki?
Ali'ye baktığımda sessiz ve dikkatlice sadece dinliyordu.
Gözleri dolmuştu.
Sonuçta ilk bebeğimizdi ve aynı zaman da da ilk göz ağrımızdı.
Ali'yi resmen ilk defa bu kadar uysal görüyordum.İlk tanıdığım da ki sert,hatta pislik herif neredeydi?
Şimdi en değerlisi olduğum kocam olmuştu..En değerlisiydim.En değerlimdi..
"Şimdi birde cinsiyeti öğrenelim o zaman."
Doktoru onayladık ve tekrar beklemeye başladık.
**
"Kızım ben sana dememiş miydim.Birde bana nerden biliyorsun diyip duruyordun.Babalar her zaman hissederler."
"Bu kez sen haklı çıkmış olabilirsin ama kesin ikinci çocuğumuz kız olacak.Ama ben oğluşumu da severim.Sonuçta erkek de olsa bizim bebeğimiz."
"Erkek istemiyor muydun ki?"
"Bir cinsiyet tutmadım ben Ali.Tutan sendin yani."
İkimiz de güldük.
"Ama kız olacak diyordun.Doktorda izin verdiğine göre bu gece ödül olarak sizi istiyorum Selin Hanım.Mâlum çok özlettiniz.Artık dayanamıyorsam demek."
"Ya!Utandırma Ali!Hem 3 ay dan sonra biraz zor o iş.Bir de hamile hamile,söylemedi deme."
"Zor olanı oldururuz güzelim." Dedi yanağımdan makas alıp.
"Maço maço konuşup sinirlerimi bozma benim.Hamileyim ben."
"Şurda duralım da sen bir kaç alışveriş yap en iyisi."
Camdan dışarı baktığımda gecelik satan bir butiğin önünde olduğumuzu gördüm.
Sesli bir şekilde gülüp Ali'ye döndüm.
"Hamileyken bana bunlardan giymemi söylemeyeceksin diye umuyorum aşkım?"
"Valla ben tam olarak onu söyleyecektim.Hem daha karnın büyümeden son bir kez?Olur mu?"
"Normal giysilerimde olur Ali?Alt üstü bir kaç dantel ve dekolte, başka bir numarası yok bunların zaten."
"Erkek de nasıl bir etki yarattığını biliyorsun.Hem jartiyer falan da al lâzım olur."
Pis pis sırıttı bu kez.
"Yıllık alışveriş falan mı yapıcam Ali.Sür şu arabayı eve gidelim evdekilerden giyerim birtane.Hadi."
"E bu cinsiyet meselesi aramız da bir iddaya dönüşmüş gibiydi.Bebekde erkek olduğuna göre idda benim.O yüzden sana konuşma hakkı tanımıyorum karıcığım.Bir tane al yeter.Mâksat kocanın sana duyduğu özlemi gidermek."
Yeniden pis pis sırıtınca pes edip gülümsedim.
Bu gece hamile olduğumu unutmadan kontrolü bir şekilde geçse iyi olurdu.Çünkü bu kadar ay bu anı bekleyen bir Ali Mertoğlu ne kadar kontrol altına alınılabilir bilemiyordum..
****
Bol votee!Bol düşüncelerinizi aktaran yorumlar yazın! 😂🌹🎈
İyi geceler! 😊🙈🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN SÜRTÜK~ALSEL{+18}
FanficHayatının bu kadar kötü olması onun suçu muydu?Bu kadar kötü olaylar yaşaması mesela? Ailesini kaybetmesi ve ardından kendini bir pavyonda bulup adının arsıza çıkması gibi bir çok olay.. Onun işi her gece başka bir adamı memnun edebilmekti.Bir kadın...