Rozdział 3

99 15 0
                                    

Jakiś czas minął , Growl trochę podrosła , trochę się czegoś nauczyła i wygrywała walki .
Tego dnia było deszczowo i zimno , z samego rana do pokoju ,, małej " przyszedł Lay , trochę posmucony powiedział jej że jadą do lekarza .
Zabrał ją na smycz i wyszli z domu , otworzył jej tylne drzwi a ta wskoczyła na fotel . W trakcie jazdy Lay był zdenerwowany .
- Growl(...) - wziął głęboki oddech .
- Jedziemy do takiego lekarza aby nie sprawiały ci kłopotu walki , żeby ci podał tabletki abyś była silna .
Tabletki to nie był jego pomysł tylko SuHo .
1 dzień wcześniej .
Gdy Kai , Chen I Lay siedzieli na kanapie nagle do pokoju jak poparzony wbiegł Su .
S- Musimy poprawić bachora !
K- Ale o co chodzi ? - zapytał zdezorientowany.
S- Dzwonił Xiumin , powiedział że jak dzieciak się niepoprawi to zabierze nam 60% wygranej !
L- Ale co masz na myśli ? Jak chcesz ją poprawić ? - powiedział bardzo troskliwie .
S- Pan Luhan ... Mówi ci to coś ? - powiedział lekko się śmiejąc .
L- Nie zrobisz tego ! Ona ma zaledwie 9 lat ! - powiedział to bardzo przerażony.
Ch- Jezu nic takiego jej się nie stanie , rozdziewiczy ją a potem do jej małej wciśnie mini rozpuszczalny kondon napełniony dopingiem - powiedział to tak bez uczuciowo.
Lay popłakał się i wyszedł .
____________________
Gdy dojechali przed duży biały domek auto zatrzymało się , Lay spojrzał do tyłu na siedzącą Growl .
Gdy weszli do domu powitał ich bardzo ,, miły " mężczyzna .
Gdy Lay zaprowadził ją do pokoju usiadł obok niej .
- może nie traćmy czasu i przejdźmy do rzeczy ?
- Oczywiście - powiedział z uśmiechem Lay .
Luhan kazał Growl położyć się i powoli rozbierał jej spodnie , a potem majtki gdy z za jego głowy wyłonił się Lay który wbił mu strzykawkę w szyję .
Kazał Growl się ubrać a jego nabrał za nogi że sobą , gdy już byli przy aucie wpakował do go do bagażnika .
Podczas jazdy był zupełnie spokojny i opanowany , wykonał telefon .
- Cześć co tam ?
- A No nic się nie zmieniło a u ciebie ?
- Wiesz ty co (...) Masz ty jeszcze wolną tą piwnicę co rok temu chciałeś mi ją wcisnąć ?
- Tak mam a co chcesz kupić ?
- Tak ... Tak... Przyda mi się .

✖Uwięziona [ZAWIESZONE]✖ Exo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz