Chenowi było tak samo smutno jak Layowi .
- Przecież ja go zabije - chodził Lay drapiąc się po głowie .
- Obawiam się że ... - nie dokończył Chen .
- Co ?! Ona nie powinna należeć do O.O.N ! Kto to wogóle wymyślił ?! Organizacja Osób Nadprzyrodzonych kurwa !
- Niech cię to nie ciekawi - mówił spokojnym głosem Chen .
- Hm...? Co mówiłeś ? Mam zapomnieć od tak ? Że zabrali nas naszym rodzicom !? Że odebrali dzieciństwo !? Że nie dali żadnej czułości ?!
- To nie tak miało zabrzmieć , przepraszam ...
- Dobra spierdalaj - powiedział zdenerwowany Lay , poczym poszedł do pokoju.
- Ale Lay ... - powiedział cichutko pod nosem załamany Chen , chwilę potem zapukał do drzwi .
- Czego ? - zapytał poirytowany Lay .
- Lay (...) Ja przepraszam , nie tak to miało zabrzmieć , mogę wejść - zapytał skruszony głosem .
- Jak musisz ...
Gdy Chen otworzył drzwi zauważył Laya siedzącego ze spuszczoną głową .
W tym samym czasie Growl siedziała w bagażniku samochodu .
Growl rzucało po całym bagażniku , z samochodu słyszała Kaia i SuHo .
- Kai mam do ciebie jedno pytanie .
- Co tym razem ? - zapytał Kai kręcąc oczami .
- Chodzi o Laya (...) On będzie szukał małej , on doskonale wie że ona nie powinna się znajdować w O.O.N ... Jak sama nazwa mówi Organizacja Osób Nadprzyrodzonych , a nie psów .
- Jeśli będzie szukał zginie .
- A Chen ?
- Tak samo , nie będę miał żadnej wątpliwości do tego czy go zabić czy nie .
- A gdzie jedziemy ? - zapytał poruszony całą sytuacją SuHo .
- Do domu - odpowiedział z lekkim uśmiechem na twarzy .
Gdy Growl dojeżdżała do domu Lay czegoś szukał .
- Lay spokojnie Czego szukasz ? - zapytał Chen nie kontaktującego Laya .
- Lay kurwa mać ogarnij się !
- Klucza z piwnicy ...
- Lay ... ? Z jakiej piwnicy ...? - zapytał mocno zaniepokojony .
- Zamknij ryj bo ty też tam możesz wylądować - powiedział wściekły w stronę zdziwionego Chena .
- Człowieku ty będziesz miał przesrane ...
- Dobra mam ! - powiedział unosząc prawą rękę trzymającą srebrny klucz .
- O japoerdole ...
Lay szybko podbiegł do drzwi .
- Idziesz ?! Jedziesz ze mną !? Zostajesz czy jaki chuj ?! - zapytał szybko Chena stojącego jak kamień na środku pokoju .
- Jadę .
CZYTASZ
✖Uwięziona [ZAWIESZONE]✖ Exo
FanfictionDziewczyna Growl której prawdziwe imię brzmi Jenifer jako niemowlak zostaje sprzedana przez swoją matkę , na bazarze na którym handlowano ludźmi , Jenifer nie trafia w dobre ręce , trafia do bandy gangsterów którzy nie mają zamiaru wychować ją na no...