<KOŞ<

1.5K 39 5
                                    

MİA"NIN AĞZINDAN 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MİA"NIN AĞZINDAN 

emma nın  beni uyandırması ile uyandım ha bu arada emma benim orta okuldan beri arkadaşım farklı liseleri kazanmıştık ama nakil sonucu aynı okula gittmeye karar verdik çok şeker bir kızdır.

"-mia kalk , son dersteyiz ya kalksana "

emma nın uzun uğraşlarından sonra mecburen uyanmıştım 

"-teşekkür ederim emma uyutmadın sağ ol ." bana idalı bir bakış atıp

"-iyiki uyutmadım 4 derstir uyuyorsun birde uyandırmasam yarın sabaha kadar burdasın,hem boş ver onu da anlat noluyor  "neyi dermişcesine yüzüne baktım 

  " - off mia bilmiyormuş gibi yapmasana lütfen, internete video n var. kim o grup senden ne istiyorlar."

  " -inan bana benimde hiç bir fikrim yok ama sürekli beni küçük düşürme çabası özelikle de  thirt de bir havalar ."

  " -thirt kim ya ,tanrım bir gün okula gelmedim neler olmuş ya." 

  " -hani çantayı ters çeviren çocuk varya o işte adını nerden öğrendin diye soracak olursan video yu aç öğrenirsin  bunu soracağını biliyordum tatlım."

  " - ha şu şeker çocuk adı o muymuş . "

  " -OHA 1*  şeker falan değil  ama illa şeker e benzetmek istiyorsan hani şu şakamı şekermi gününde ki yaşlı teyzelerin verdiği şekerlerden hani kimse yemek istemez çöpe atar 2* kızım sen benim kankamsın o çocuk ise düşmanımız ne şekerinden bahsediyorsun acaba. "

  " -tamam tamam kızma, neyse ben bursan sonra sevgilimle buluşcam özledim çünkü 3 gündür göremiyorum . " dedi ve koşarak sınıftan çıktı hocalar ise toplantı yaptıkları için isteyen evine gide bilirmiş ,istediğim bir kitap vardı ve bu kitabı okumak istiyordum  hazır vakit im varken kitabı alayım dedim ve okuldan çıktım kitapçı nın yolunu tutum ,bisikletimi okulda bıraktım geri dönüp alacaktım çünkü bisikletle gide bilieceğim yerler değildi,yolu neredeyse yarılamıştım 5 dk daha yürüdükten sonra kitapçıya gelmiştim içeriye girdiğim anada kitapların harika ötesi olan kokusunu  his ettim , raflarda aradığım kitabı bulmuştum elimi atım ve almaya çalıştım sanki başka biri arkadan kitabı çekiyordu kitabı bıraktığımda karşımda third i görüm aynı kitabı çekiştiri yorduk .bana dikatlice bakıp kitabı bana geri uzatı ne yani kitabı öğlece banamı verecekti hiç teredüt etmeden çok şaşırmıştım ve sesizliği ilk bozan o oldu  

 " -şşt kitabı alabilirsin ben sonrada okurum acelem yok  "dedi .

  " -teşekkür ederim dedim " . ve kitabı aldım ve kasada parasını ödeyip çıktım kafam çok karışmıştı ve o karışıklıkla yanlış yola girmiştim kaybolmuştum hata, ileride barlar vardı . korkmuştum bir vardı ve bana doğru geliyordu tahminimce 19 yada 20 yaşlarındaydı  ( not * ARKADAŞLAR MİA THİRT EMMA VE DİĞERLERİ 18 YAŞLARINDALAR YANİ LİSE SONDALAR) bana yaklaştıkça ben geriye gidi yordum ve o anda bir ses duydum bu ses third den başka birine ait değildi .

   " -LAN UZAKLAŞ KIZDAN .  "  diye bağırıyordu sinirlenmişti galiba boynundaki damarlar belirginleşmişti ve kızarmıştı ama neden sinirlenmişti ve ben yüz yılın  malıyım çocuk beni kurtarıyor benim sorduğum soruya bak neyse olaya dönelim. thirt öğle hızlı geliyordu ki çocuğa yumruğu geçirmişti çocuk sarhoştu yara yığılmıştı o sırada 2 kişi daha ileriden geliyordu third bana baktı bende ona bakıyordum  yanıma geldi halla bana bakıyordu ve aynı anda dudaklarımızdan  aynı kelimeler döküldü  " KOŞ "  ikimizde koşuyorduk elimden tutmuştu ve nereye gidiyorduk biliyordum sadece kaçıyorduk .

EVETT BU GÜNDE BURADA SONLANDIRALIM UMARIM BEĞENMİŞ SİNİZDİR ......<3

LOVE WARNİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin