Kıymet bilmek lazım,sevgi saygı lazım.
İyi okumalar dilerim.28 haziran 2015
Doğum günümdü bugün,kimse bilmese de en azından kendi doğum günümü biliyordum,ailem bile hatırlamamıştı o günü.
Ama ben umursamamıştım böyle olmasını,gitmiştim güzelce giyinmiş saçlarıma şekiller vermiştim,özenmiştim bi bakıma.
Sonra geçtim aynanın karşısına,acı bi gülümseme yayıldı yüzüme.
Ağlasam mı? Gülsem mi? Bilemedim.
"İyiki doğdun beyza,doğum gününü senden başka kimse hatırlamadı,ama iyiki doğdun" demiştim kendi kendime.
Beni benden başka önemseyecek ya da doğum günümü kutlayacak iyi ki varsın diyecek birileri yoktu.
Düşünebiliyormusunuz o acıyı etrafınızda kimse yok ne bi arkadaşınız ne de ailenizden birileri,yalnızlığı o gün zirvelerde yaşamıştım sonra da bir güzel oturmuş yanlızlıgıma aglamıştım.28 haziran 2016
Herşey o kadar yolunda ki bazen şaşırıyorum bi senede hayatım ne kadarda değişti,yalnızlıgımın yerini bir sürü dost kapladı,hepsi de o kadar iyi insanlar ki bazen Allaha şükrediyorum,bu kadar iyi kalpli,sevecen kardeşlere sahip olduğum için.
Bir sene önce kendi kendime doğum günümü kutlarken bu sene saat 00.00 olduğu andan itibaren tebrikler,mutlu yıllar diyenler iyiki yanımdasın,iyi ki bizimlesin diyenler oldu en çok da buna mutlu olmuştum işte,eskiden bunlar ne demek bilmezdim ki kendi kendime hayat yaşıyordum,etrafımda ki insanları önemsemez,sadece kendi hayatımı yaşardım,şimdi öyle değil beni seven,önemseyen bir sürü insan var,bu his o kadar güzelmiş ki bana bu hissi tattırdıkları için milyon kez teşekür etsemde azdır,hepsi iyiki yanımdalar.Hayatınızda bir gün yalnızlığın dibini sıyırırken,diğer bir gün yanınızda ki insanlar iyi ki var diye şükredersiniz.
Herşey değerlidir,kıymetini bilin.
Beyza şirin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzünden Şiirler
PoezieBizim çiçeklerimiz papatyaydı. Ömrümüz kelebek. Hayallerimiz kuşların kanat çırpışı.