Matt, stond met zijn brede ontbloot bovenlijf tegenover Joey: de iets wat kleinere jongen met grote spieren. Joey greep naar naar Matt zijn middel en ging op zijn tenen staan om hem te zoenen. Hun tongen draaide rondjes in elkaars mond en hun handen gleden over elkaars lichamen. Joey trok zijn shirt uit en maakte zijn broek los.
Hij schopte zijn broek uit en kuste Matt in zijn nek. De kusjes gingen steeds meer naar beneden maar stopten op een begeven moment. Matt keek hem aan en Joey knipoogde terug als reactie. Hier draaide hij voorzichtig rondjes met zijn tong om de tepels van Matt. Hij kreunde en Joey glimlachte terwijl hij nog steeds de tepels van zijn beste vriend aan het stimuleren was met zijn tong.
Langzaam gleed hij met zijn handen over de zichtbare buikspieren van Matt. Het was hard, sexy en geil. Niet alleen de buikspieren van Matt waren hard, ook de penissen van beide jongens wezen pal omhoog.
Matt wist dat hij er spijt van zou gaan krijgen. Maar boeide hem dat? Op dit moment niet. Zijn innige lust voor Joey was gewoon niet onder woorden te brengen. En voor Joey? Hetzelfde geval. Alleen hij zou er geen spijt van krijgen. Hij kwam er namelijk door zijn beste vriend achter wie hij werkelijk is; zijn identiteit. En had hij daar moeite mee? Nee, geen enkele moeite. Hij was hem eigenlijk dankbaar. Dankbaar voor alles.
''Ik ga jou eens goed verwennen,'' fluisterde Joey terwijl hij neerknielde voor de stijve penis van zijn beste vriend. Zijn natte, warme lippen vormden zich om de lul van Matt. Bij de eerste aanraking voelde ze beiden een tinteling van passie door hun lichaam stromen. Een luid gekreun vulde de tent. Het boeide ze niet wie het hoorde en wie niet. Ze kozen nu voor hun verlangens, niet voor de vooroordelen die anderen misschien zouden hebben.
Het verbaasde Joey hoe goed hij kon deep-throaten. Nee, hij kreeg niet alles naar binnen - dat zou bijna onmogelijk zijn - maar het lukte hem aardig.
Het zodanige gesmak, geslijm en bijna kokhals geluiden, maakte het niet erg sexy. Maar om eerlijk te zijn: seks is niet altijd sexy. Tenzij je van zweet, nare luchtjes en af en toe wat ongemakkelijkheid houd. Toch kreeg Joey niet het gevoel dat het ongemakkelijk zou worden. Ja, misschien er na... maar tijdens? Nee. Dat zeker niet. Ze kenden elkaar al jaren en op dit moment was hun lust zo groot en erg, dat niets hun nog boeide. Zelfs niet een beetje zweet.
''Stop,'' fluisterde Matt. Joey luisterde niet. Hij vond dit veel te fijn.
''Stop,'' zei hij nu wat harder. Joey keek op en stopte.
''Is het niet fijn?'' Joey keek naar hem en fronste zijn wenkbrauwen.
''Jawel, maar-'' Matt stopte even, ''het hoort niet.''
Joey stond op en ging tegenover hem staan. Er was nu degelijk een ongemakkelijke stilte. Joey wist niet wat te zeggen, maar wel wat te doen. Hij pakte de twee handen van zijn beste vriend vast en drukte een lange kus op zijn lippen. Zonder tong, alleen aanraking.
Hij stopte even en nam een hap lucht. Hij kneep in Matt's handen en kuste hem nogmaals. Deze keer met tong en streelde hem over zijn hoofd, door zijn haren, langs zijn rug.
''Dit is toch fijn?'' vroeg Joey per direct nadat ze gestopt waren met zoenen.
Matt, die altijd al een emotioneel wrak was, kreeg tranen in zijn ogen. Hij knikte. Hij wist dat het fijn was, maar het hoorde gewoon niet. Het was niet wie hij was en wie hij wilde worden. Er zat dus maar één ding op. Verstand op nul.
Beiden hadden ze nog niet gescoord wat betreft seks. En dat terwijl ze beiden grote plannen hadden bedacht hoe het zou lopen. Elke avond een nieuwe chick, een nieuw dom blondje dat wel voor hun versiertrucs zou vallen. Maar helaas, zo liep het totaal niet. Hoe het wel liep, is dat ze beiden eindigden op hetzelfde luchtbed.
JE LEEST
VERBORGEN VERLANGENS | ✓
Historia CortaJoey en Matt zijn al jaren vrienden, beste vrienden zelfs. Maar wie had gedacht dat zo'n klein detail hun vriendschap op z'n kop zou zetten?