VIJF

2.7K 44 4
                                    

De twee waren smoor verliefd op elkaar, konden niet van elkaar afblijven en hadden vaak seks, maar dan ook echt vaak. Het plan om elke domme chick te neuken op de camping, was totaal verleden tijd. Ze hadden niemand nodig, ze hadden elkaar. Ze hadden elkaar om elkaar te vermaken. De enige activiteit na het kanoën die ze deden, was samen douchen, seksen en zoenen. De meeste tijd spendeerde ze daarom ook naakt in hun tent. Met z'n tweeën, lichaam tegen lichaam.

Het was daarom ook zo'n teleurstelling toen de vakantie bijna voorbij was. Ze moesten over twee weken weer naar school en het normale leven zou weer moeten beginnen. Nu hoefden ze niet bang te zijn dat ze elkaar amper zouden zien, ze zaten namelijk al drie jaar lang op dezelfde opleiding. Ze zouden eigenlijk vorig jaar examen doen, maar helaas; ze bleven beiden zitten. Iedereen had door dat ze te veel lol hadden samen. Dat het de jaren daar voorheen zo goed ging - en ze dus over gingen naar het volgende jaar - was een raadsel voor zowel hun leraren als voor zichzelf.

Ja, ze hadden wel eens gemeenschappelijke lessen, maar ze zaten nog nooit bij elkaar in de klas. Tot dit jaar. Dit jaar werden ze in één klas geplaatst door de roostermaker, maar die wist hun achtergrond niet. Toen de docenten dat hoorden, sloeg iedereen zichzelf voor het gezicht. Ze waren geen echte rebellen, maar iedereen wist wel dat ze beter niet samen konden zijn. Omdat het niet een al te grote school was, kenden vrijwel alle docenten de leerlingen persoonlijk. Zo wist iedereen dat Joey een echte meidenmagneet was en Matt een wat rustiger iemand die ook wel van een lolletje hield. Ondanks Matts kalmte, was hij niet de rustigste persoon op aarde. Hij trok zijn mond open indien nodig, maar keek alles aan vanaf een afstandje. Zonder Joey zou het een voorbeeldige leerling zijn.

Het zou daarom ook eerder een schok zijn dat Joey homo was dan Matt. Maar Matt was nou juist bang voor het tegenovergestelde. Daarom besloot hij om zijn mond te houden. Alles te negeren, en er voor te zorgen dat hij net deed als of hij er niets mee te maken had. Hij moest dit alleen nog subtiel naar Joey brengen. Maar hoe zeg je tegen de liefde van je leven dat je liever niet bij hem bent wanneer anderen in de buurt zijn? Hoe zeg je tegen de liefde van je leven dat je hem liever negeert en doet als of er niets is? Nou, dat doe je eigenlijk niet. Ten minste, een normaal mens niet.

Maar goed, zo ver waren ze nog niet gekomen. Ze hadden nog twee weken. Twee weken op de camping en twee weken vol met liefde, lust en passie. Matt besloot dus zijn mond te houden over zijn mixed feelings. Het was leuk voor zo lang het duurde en wilde de sfeer voor nu niet verpesten. Hij vond het gevoel fijn, maar de gevolgen wilde hij niet aanvaarden.

Matt denkt dat het gevoel dieper zit bij hem. Dat zijn acceptatie-probleem ergens vandaan is gekomen. Waarvan? Dat weet hij nog niet. Maar het is duidelijk dat er een [onbekende] reden achter zit. Wat voor nu belangrijk is, is dat hij lol heeft. Dat hij doet wat hij leuk vindt. Acceptatie zal dan vast wel vanzelf komen, toch? Het klinkt logisch, dus dan moet het vast wel zo logisch zijn.

~

'Goeiemorgen handsome,' zei Joey terwijl de nog niet helemaal wakkere Matt zich omdraaide in de richting van Joey. 'Goed geslapen?' vulde Joey aan toen Matt besloot om niets te zeggen.

De gespierde armen van Matt vouwde om het lichaam van Joey heen. Ze waren al over het stadium heen dat ze zich geneerden voor hun morning breaths. Hiervoor deden ze ook niet moeilijk over hun de slechte adem die ze hadden. Het zou zelfs tamelijk hypocriet zijn als ze zich daar nu wel zorgen over maakten. Ze waren allebei verliefd, maar ze bleven ontkennen dat het meer was dan friends with benefits.


'Ik heb goed geslapen, beetje kort, maar goed'. Matt slaakte een zucht. 'En jij?'

'Goed, alleen heb nu een beetje koppijn.'

'Te veel gezopen?' Joey bekende en knikte.

'Weetje,' begon Matt, 'daar kunnen we wel iets tegen doen.' Hij knipoogde. 'Pak je douchespullen en ga mee, ik heb een leuk idee.'

Joey wist donders goed waar dit heen ging, maar hij speelde het spelletje mee. 'We gaan douchen?'

'Samen.'

Een moment van stilte vulde de tent.

'Samen. Jij en ik,' herhaalde hij met een kleine toevoeging.

VERBORGEN VERLANGENS | ✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu