Medya damla ve aras 😍😍😍
bar arasınmış bunuda yeni ögreniyorum.Herneyse barda herzamanki oturduklari yere gectik.
Garson gelip ne icecegimizi sordu aras bana alkolsuz koktyl soylese de zorla vhiski istedim. Vhiskim geldi simdi vhiskimi iciyordum.Tam tamına 13 bardak vhiski içtim.aras ise 15 falandı.ARASIN AĞZINDAN
Damlayı sewiyormuydum analamıyorum ama şuan onu istiyordum ama onun sarhoşluğunu kullanamazdım ama dudaklarıyla oynayarak agzıni sapalatarak beni deli ediyirdu galiba bu gece barda yatmak zorunda kalcaz.
Ben:
-Damla bu gece burda yatacaz benim ayrılmış odam var
Damla:
-tamam ama ben simdi dans edecem.
Ben:
-hayır
Damla:
-Evet
Ben:
-yürü odaya çıkıyoruz.
Damla tam ayagı kalkacakken sendelenip geri yerine düştü benim sözümü dinlememek neymis ona gosterecem.Kucagıma alıp odaya çıkardım.Tabi ilk baş ta dirensede sonradan kollarini boynuma doladı.
Yukarı odama çıkmıştık. Odamda jiletim bıcagım herseyim vardı damlayı hemeen soguk suyun icine attim.damla soguk suda cirpinorken üstünu cikarttim karsimda cırılçiplak duruyordu suan ben onu istiyordum ama olmaz ben insanların dayak yemesinden ölmesinden haz alırken damlaya el bile kaldirasim gelmiyordu.
Dolaptan bir kutu çıkartip damlanin ayılmasını bekledim ben her ne kadar icersem icim sarhoş olmuyorum.Damla çok sarhoş olmuştu ama.Damla ayıldı.
Damla:
-lan sen bana ne yaptin dokunmadın deilmi ?benim ustum niye deistirilmiş?
Ben:lan bana bidaha lan deme demedimmi orospu cocugu.Aramızda hiçbirşey gecmedi sadece seni ciplak gordum o kadar.
der demez damlanın yanakları kızardı ben damlaya ne iskence yapacaktım ki ?
En güzeli saçını kesmek.Ama bir soru soracam.
Ben:Damla sen bakiremisin ?
Damla:Evet.
Ben:Şimdi cezana gelelim saçlarına elveda de.
Damla:ney lütfen saçlarımı kesme seninle yatarım ama lütfen.
Ben ne dicegimi sasirdim onu çok istiyordum ama ne yapmaliyim bilmiyorum.
Ben:tamam
Damla:Ama burda deil.ACABA DİER BÖLÜMDE NELER OLACAK???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat sadistim
Любовные романыbabamin zoruyla ewlendigim adam tam bir sadist... Acaba ben ona aşıkmı olacam yoksa nefretmi beslicem