DAMALNIN AĞZINDAN...Arabadayken arasla burcuyla berkeye şaka yapmaya karar verdik bebek düştü dicektik tabi ben düşündüm aras zorla rol yapmaya karar verdi.
Ben:Aras senin yüzünden düştü bebek neden benim peşimi bırakmadın neden beni kırdın?
Burcu:Yani bebeğe bişeymi oldu damlaaa
Ben:Ewet düşük yaptım.
Burcu:Neyyy....
Ben:Şaka yaptık yaaa bebeğimiz ikizler sayesinde yaşıyorr.
Burcu:Nasıl oldu doktor ne dedi hemen anlatsana.
Ben:Ya bebklerin zarları bu bebeğin önüne geçip bebği sarmış.
Burcu:Çok şükür allahımmm.
Berke:kuzi hadi yine iyisin 3 tane birdenn.Tarifini bizede versene yha.
Aras:Ya işte odaya girdik üstümüzü flan çıkardık.şehvetli şehvetli...
Ben:öhöm öhöm öhöm ARASSS.
Aras:Bişey yok ya şaka yaptım.
İlk önce Arda ağlamaya başladı arda agladı diye aryada hemen kalkıp ağlamaya başladı.
Ben hemen ikisinide tam kucağıma alacakken
Aras:Lan sen napıyon çocuğumu öldürneyemi çalışıyon lan yat sen ben sebin kucagına veririm.Neyse ya ben vermemde burcu sen ver.
Aras:Burcuuuu dikkat etsene bebeklere lannn dikkat et.
Ben:Aras susarmısın yeter yaa zaten sinirliyim bide sende sinirimi bozma.
Aras:Sus lan.Bebeğime zarar vermiceksin hatta burcu bir hizmetçi bul da günde 1 saat gelsin temizlik ve yemegi yapıp gitsin.
Ben sadece kafa salladım.
Ben:Aras ya bu gece bebekleri annemlere bırakıp bara gidelim lütfen lütfwn lütfenn.Canım çok vhiski istiyor aha keriman konuştu (Keriman iç sesime verdiğim ad)'yaw he he demiyor ben bara gitmek istiyorum diye.
Aras:Tamam ama 3 kadehten fazla içenezsin.
Ben:Tamam bu arada burcu sen benim gardırobumdan giy zaten bedenler aynı.ben biraz bol elbise giycem karnım yine çıktı.aras galiba seninde berkeyle yapın aynı kıyafetleriniz olur hadi giyin herkes saat 8 de hazır olsun.ACABA DİĞER BÖLÜMDE SİZLERİ NELER VEKLİYOR BARDA NELER OLACAKK????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat sadistim
عاطفيةbabamin zoruyla ewlendigim adam tam bir sadist... Acaba ben ona aşıkmı olacam yoksa nefretmi beslicem