Már most figyelmeztetem az ide tévedőket, hogy ez egy sorozat második része, tehát ahhoz, hogy bármit is megérts az ebben leírtakban, el kell olvasnod az Életmentő című könyvemet. Továbbá figyelmeztetlek rá titeket, hogy vannak olyan pillanataim, amikor nagyon is megkérdőjelezhető épelműségem... XD
Na hát akkor hamarosan megírom az első részt ebből is, de előtte legyen pár szór az Életmentőről ;)
Fogalmam sincs róla hogyan jött az ötlet. De komolyan. Nem emlékszem... Csak csináltam egy profilt, mert azelőtt egy másikról csak olvasgattam, de annak olyan hülye neve volt, hogy inkább újat csináltam és azon publikáltam első ficimet :'D :) Előtte is írtam már magamnak, amiket soha senki nem látott még a legjobb barátnőmön kívül, és nem is fog :'D Mert mind hót ciki XD
Amikor megírtam az első részt, egyáltalán nem számítottam arra hogy rögtön három(!!) komment is lesz. Nálam ez hatalmas dolog volt és legbelül már könnyeztem is :') Mindhármótoknak nagyon tetszett, ez pedig felbátorított arra, hogy folytassam és ne hagyjam abba. Ti adtatok értelmet ennek a könyvnek AwesomeeLuna , fckin_perfect és TachibanaMiyako mert ti voltatok az elsők, akik nyilvánosan is támogattak azzal, hogy hozzáfűztek történetemhez :) Nagyon köszönöm nektek a támogatást, lelkesítést és megnevettető kommentjeiteket, amik édes mézként hatottak lelkemre :') Komolyan nem hittem volna, hogy ilyen elfogadtatásban lesz részem és hogy másoknak is tetszeni fog az, amit írok, mert őszintén én még mindig nem értem mi tetszik nektek benne.... de komolyan... Annyiszor kezdtem neki elolvasni az elejétől azt motyogva magamban, hogy "Most olvasod először Member, próbáld meg így felfogni, mintha még csak nem is hallottál volna róla és próbáld meg megérteni..." és ehhez hasonlókat mondogattam skizofrén pillanataimban :'D Igen. Fura vagyok. Ez van.
És hát 4.5K olvasottság... Zsepiiiiiiit :') XD Köszönöm!! ^^ Hálás vagyok nektek! Love you guys! <3 ^^ Hitetlenkedve néztem mindig, ahogy egyre többen és többen rakják olvasó listára és vote-olnak, meg kommentelnek... Köszönöm nektek skacok!! ^^ Ti vagytok a legjobbak ;) <3
Eredetileg is így terveztem a könyvet és tulajdonképp aznap, mikor felraktam az első részt, már aznap megcsináltam a folytatások borítóját és napokig dolgoztam azon hogyan is fog kinézni az egész sorozat.
Amikor V ficijén gondolkoztam beugrott egy nagyon jó ötlet. Nem tudom mennyit áruljak el nektek... Megpróbálok pár könnyfakasztó részt is belecsempészni, mert már rég ki akartam próbálni magam, mennyire tudok az emberi lélekre hatni. Azonban senkinek nem fogom elárulni a végét. Még neked sem ParkSandraa :'D Bocsi, de annyira szeretném, ha mind kétségek közt hánykolódnátok :'D Igen. Szeretem kínozni az olvasóimat ^^ De nyugi nem leszek morbid sem kegyetlen (csak egy hangyányit XD)
A lányról annyit árulok el, hogy norvég és a neve Elin ^^ De majd még fogok róla dolgokat közölni a kövi részben ;)
Te jó ég most nézem, hogy az Életmentő kereken 30 fejezetes lett :3 :'D Véletlen! XD
A kulcsmondata az egésznek pediig:
Vajon milyen titkot rejtegetnek mindketten?
Hát... Az majd kiderül :3
Ha jól belegondoltok mik történtek V-vel az Életmentőben, és megnézitek a címet, szerintem akkor már kezd körvonalazódni bennetek miről is lesz szó... ^^ :D
Fly with me! :3
Yours forever:
Member
YOU ARE READING
A gyógymód (BTS V FF)
FanfictionÉs íme sorozatom második része, ami Taehyung-ról és Elin-ről fog szólni. Vajon milyen titkot rejtegetnek mindketten? FIGYELEM!!! Aki nem olvasta ennek az előző részét az Életmentőt, az semmit nem fog érteni belőle! Figyelmeztetések: Egyesek számár...