So-Young POV:
Fájó fejjel jöttem ki Elin szobájából. Nekem ez túl sok információ volt egyszerre. Olyan dolgokat árult el nekem, amik nagyon megleptek és egyben el is szomorítottak. Szegény...
A nappaliba lépve csodálkozva vettem tudomásul, hogy a falon lévő óra szerint már nyolc óra van. Szeptember. Nem a kedvenc hónapom.
Csak Jimin, Hoseok és Kook volt a nappaliban és pókereztek.
-Többiek? - kérdeztem csodálkozva.
-Namjoon, Tae és Jin hyung elvonultak - mondta Kook szomorkásan.
-És Yoongi? - ráncoltam a homlokom.
-Lehet a szobájában - vont vállat Jimin és hatalmas vigyorral terítette ki lapjait, amire a másik kettő rögtön elégedetlenkedni kezdett. Gondolom jó lapjai voltak.
Nevetve indultam Yoongi szobájához, de mikor bekopogtam senki sem válaszolt, ezért óvatosan benyitottam.
Nem volt benn.
-Hol lehet? - törtem hangosan a fejem és megnéztem a tornateremben is, de ott nem volt.
Utoljára a medencéhez indultam. Ezt tartottam a legkevésbé valószínűleg. Azonban amikor beléptem rögtön mérges lettem.
-Min Yoongi azonnal gyere ki a vízből, nem szabad megerőltetned a karodat! - kiáltottam, de feje a víz alatt volt, így nem hallotta és csak úszott tovább.
Lerúgtam magamról fehér papucsomat és mivel csak egy nadrág és póló volt rajtam beugrottam és a még mindig békésen tempózó Yoongihoz úsztam, majd ép karját megragadva húztam fel.
Prüszkölve jött felszínre és zihálni kezdett. Haja vizesen tapadt arcához és fáradtan nézett rám, de mikor végigvezette rajtam tekintetét pimaszul elmosolyodott.
Ám nem engedtem szóhoz jutni.
-Min Yoongi ha még egyszer ilyesmit mersz csinálni kitekerem a nyakad - szidtam le - Nem szabad megerőltetned a karodat, majd Minha megtor...
Nem tudtam befejezni, ugyanis nemes egyszerűséggel felnevetett és közelebb lépve hallgattatott el szájával.
Nem mondom először ellenkezni akartam, de mikor ajkait lassan mozgatni kezdte minden haragom elszállt. Derekamra vezette kezét és picit közelebb húzott magához, én pedig átkaroltam a nyakát.
Nyelvével végigsimította alsó ajkamat, majd gyengéden bele harapott, amire elmosolyodtam.
-Játszani akarsz? - kérdeztem kihívóan nézve szemeibe.
-Te mondtad ki előbb - vigyorgott, majd lassan ismét lehajolt és megint megcsókolt.
A szívem már ezerrel vert és szaporán kezdtem venni a levegőt. Beletúrtam hajába, ő pedig már teljesen felém hajolt, így kezdtem hátradőlni. Hirtelen huncut ötletem támadt.
Egy mozdulattal könnyen kirúgtam alóla lábait és elléptem mellőle, így ő tágra nyílt szemekkel dőlt a vízbe.
Nevetés hangzott fel a bejárat felől, mire az éppen vízből felbukkanó Yoongi helyettem az ajtó felé fordult.
Hoseok, Jimin és Kook fütyültek meg nevettek.
-Hé Yoongi csak nem kifogott rajtad a nőd? - röhögött Jimin.
-Már elnézést, de mégis minek hívtál? - indultam meg felé, mire rémült képet vágott és a többiek vállát megpaskolva rohanni kezdtek.
Yoongi immár felhúzott szemöldökkel fordult felém, de én csak tovább kuncogtam.
-Csak az a szerencséd, hogy túl szexi vagy vizes hajjal és átázott fehér pólóban - nézett rajtam újra végig, mire leesett mit néz rajtam annyira.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A gyógymód (BTS V FF)
FanficÉs íme sorozatom második része, ami Taehyung-ról és Elin-ről fog szólni. Vajon milyen titkot rejtegetnek mindketten? FIGYELEM!!! Aki nem olvasta ennek az előző részét az Életmentőt, az semmit nem fog érteni belőle! Figyelmeztetések: Egyesek számár...