Yoongi POV:
„Mikor visszaértünk a házhoz és behajtottunk a kapun, egy komoly arcú Hoseok igyekezett felém és a fülembe súgott.
-Beszélnünk kell. Baj van.”
Csodálkozva néztem rá, de ő csak szájára tette mutatóujját, majd intett, hogy kövessem.
-Jimin – szóltam neki, mire felém fordult – Beviszem ezeket, majd gyertek utánam.
Ő csak bólintott én pedig bementem a deszkával és Elin bőröndjével a házba, majd miután letettem a szobájába, Hoseok és Jin szobájába mentem.
Jin az ágyán ült és zenét hallgatott. Mostanában mást nem igazán csinált, így megveregettem a vállát, hogy tudja ott vagyok, de csak egy üres tekintettel ajándékozott meg, majd újra a telefonjába merült.
Nagyot sóhajtva mentem oda Hobihoz, aki a laptopját felém fordította én pedig leülve mellé az ágyra kezdtem el olvasni a cikket.
„Úgy tűnik Dr. Frankenstein nem tűnt el teljesen a térképről! Jungkook születésnapi videóján tisztán kivehető, hogy a doktornő a kórházból, aki olyan közel került J-Hope-hoz és összetörte egy újságíró fényképező gépét! Ott van azon a helyen, ahol a fiúk lábadoznak! Felháborító, hogy nem rúgták ki azonnal! Mit művelhet a BTS-szel?! Nem bízom benne és titeket is arra buzdítalak, hogy közös erővel érjük el, hogy ez a nőszemély elkerüljön a közelükből, mielőtt bármelyikükben is kárt tenne!”
-Ez nevetséges! – kiáltottam fel hitetlenkedve – Tényleg elhitték, amit az az ostoba újságíró írt már lassan két hónapja?! – ráztam az öklöm a képernyő felé, de feszültségemet másképp kellett levezetnem –Hihetetlen! – álltam fel és kezdtem járkálni a szobában.
-A kommentek se sokkal szebbek –húzta el a száját Hobi – Most mit csináljunk Hyung?
-So-Young nem láthatja ez biztos –ráztam a fejem – Viszont PD-min úgyis meg fogja tudni. Sőt lehet már látta is –ráztam meg a fejem tanácstalanul.
-Szólok Nam-nak – állt fel, majd kiment a szobából.
Újra leültem elolvasni a cikket, de csak szitkozódni tudtam felette. Nem hiszem el… Hogy meri az én So-Young-omat így becsmérelni?! Örüljön neki, hogy nem tudom ki ő, mert most odamennék bemosni neki! Ez a lány mentette meg az életünket, és nem engedem el magam mellől soha, de soha! Szeretem őt és nem engedem, hogy bántsák! Rettenetesen feldühített ez a cikk. Legszívesebben felkutattam volna az az agyalágyultat.
Nem kellet sokat várnom már jött is vissza Hoseok a leader kíséretében. Ő is elolvasta, majd közösen merültünk mély tanakodásba.
-Szerintem hagyjuk a menedzsere –mondta végül Namjoon – Nem tudunk mit tenni. De ne reagáljatok rá semmit értve vagyok?
Csak bólintottam egyet.
-Ők elintézik. Ne aggódj – tette kezét a vállamra, én pedig lassan visszabattyogtam a szobámba és leültem kiírni magamból, amit éreztem.
Elin POV:
Miután kipakoltam a holmim hirtelen nem tudtam mit csináljak. Minha az egyik tagot tornáztatta a medencében, a férje kint dolgozott az udvaron a laptopján, So-Young papírmunkázott, a többiek meg fogalmam sem volt mit csinálnak.
Elhatároztam, hogy körbenézek. Hátha összeakadok egy olyannal, akit ismerek is.
A konyhában csak a házvezető nő volt, de azzal a lendülettel amivel beléptem, ki is fordultam onnan, mert Hoseok még előzőleg figyelmeztetett, hogy mikor ő főz ne menjek a közelébe sem, mert amint meglát tömni akar majd, mert szerinte mindenki betegesen vékony, aki nincs legalább száz kiló… Mint ő…
ESTÁS LEYENDO
A gyógymód (BTS V FF)
FanficÉs íme sorozatom második része, ami Taehyung-ról és Elin-ről fog szólni. Vajon milyen titkot rejtegetnek mindketten? FIGYELEM!!! Aki nem olvasta ennek az előző részét az Életmentőt, az semmit nem fog érteni belőle! Figyelmeztetések: Egyesek számár...