Elin POV:
Bementem a takarítószertárba, ahol Kölöknek tartottuk a tisztító cuccait, majd egy kefét és egy kis ápoló sprayt felkapva indultam meg Tae szobája felé.
-Remélem nem küld el - sóhajtottam, majd mély levegőt véve bekopogtam.
Válasz ugyan nem érkezett, ezért előbb megpróbáltam lenyomni a kilincset, ami szerencsére engedett. Vajon miért nem zárta be? Várta, hogy valaki utána jöjjön?
-Bejöhetek? - kérdeztem bekukkantva.
Nem válaszolt. Az ágyán ült Kölköt az ölében simogatva.
-Hát akkor én bejövök - suttogtam, majd a mankóval és a többi cuccal a kezemben igyekeztem bejutni és bezárni magam után az ajtót. Nem igazán akart eleinte sikerülni, ezért inkább letettem a cuccokat, majd visszamentem bezárni az ajtót. Mindeközben TaeHyung egy szót sem szólt. Mikor felkaptam a cuccokat és közelebb mentem mertem csak alaposabban szemügyre venni arcát.
Az előbbi konyhás jelenet után arra számítottam, hogy tekintete dühös és felzaklatott lesz, de csodálkozva tapasztaltam, hogy arca inkább árulkodott szomorúságról és magányról. Az ágyán ült, maga előtt Kölök feküdt és élvezte gazdája simogatását, ezután a kint töltött éjszaka után. Bundája még mindig koszos volt, és ahogy a fiú simogatta, egyre több és több száradt sárfoltot sepert rá a takaróra.
-Várj - mondtam miközben megközelítettem az ágyat. Tae abbahagyta a simogatást, majd csodálkozva rám emelte tekintetét, mintha egészen eddig észre se vette volna, hogy bejöttem.
-Előbb tisztítsuk meg - ültem le az ágy szélére, majd mankómat feltéve fordultam a kutyus felé és ölembe véve álltam neki bundája megtisztításához. Először ráfújtam valami sprayt, ami ha jól vettem ki a rajta lévő képekből, arra volt jó, hogy a kutyus bundáját könnyebben fésülhetővé teszi. A kis golden retriever örömmel fogadta a kényeztetést. Fejét térdemre fektette, szemeit becsukta és csak élvezte.
-Tetszik, mi? - kuncogtam fel, majd tovább húztam rajta a kefét.
Reménykedtem benne, hogy Tae fog reagálni valamit, akármit. De nem tette. Mélységes csöndben telt az a pár perc, amíg Kölökkel foglalkoztam, majd mikor bundája teljesen tiszta lett, visszahelyeztem az ágyra, hogy a fiú ismét simogatni tudja.
Kölök mikor letettem először még megböködte párszor a kefét, de mivel nem akartam tovább tisztogatni, inkább odasétált gazdijához és a keze alá dörgölőzött.
-Mint egy kiscica - nevettem fel halkan, majd csak bámultam a kiskutyát milyen aranyos. Ismét eszembe jutott az én kutyám..
Hirtelen kopogtak az ajtón.
-Áh hát itt vagy - dugta be a fejét So-Young - Elin azt hiszem csomagod jött..
-Szuper! - pattantam fel és a mankóm megragadva igyekeztem minél gyorsabban kiérni - Mindjárt jövök Tae! Ne menj sehova!
-Nem mintha olyan gyakran helyet változtatna - sóhajtott a dokinő mikor már a folyosón haladtunk - Egyébként milyen csomag ez?
-Majd meglátod - kacsintottam rá, majd a bejárathoz érve átvettem a csomagot és alá is írtam a papírokat.
-Amúgy azért szólhattál volna, hogy rendelsz ide valamit - mondta So-Young kicsit megrovóan - Tudod, hogy ők egy híres banda és ebből könnyedén galiba alakulhat ki..
-Persze tudom, de ez egy jó ügy érdekében van - tettem fel a konyhapultra, majd egy ollóval felvágtam a magnó méretű dobozt és anélkül, hogy bárkinek megmutattam volna elindultam vissza a szobába.
VOUS LISEZ
A gyógymód (BTS V FF)
FanfictionÉs íme sorozatom második része, ami Taehyung-ról és Elin-ről fog szólni. Vajon milyen titkot rejtegetnek mindketten? FIGYELEM!!! Aki nem olvasta ennek az előző részét az Életmentőt, az semmit nem fog érteni belőle! Figyelmeztetések: Egyesek számár...