Jimin POV:
Az esti filmezés után mindenki hamar kidőlt. Senki nem vette észre, hogy Elin vissza se jött a mosdóból. So-Young olyan fáradt volt, hogy még a film elején elaludt Yoongi Hyung vállán, mi többiek pedig csak akkor vettük észre, amikor már véget ért a film és mindenki indult aludni.
-Elin? - kérdezte Namjoon körbe fordulva - Hol vagy?
Nem kaptunk választ, így hát a keresésére indultunk, míg Hyung lefektette barátnőjét a szobájukban, mert nem akarta felkelteni.
Jin és Namjoon Hyung az udvart nézte át, az éppen ügyeletes ápolónk Hoseok Hyunggal ment megnézni a szobájában, Kook és én pedig az úszómedencénél és a tornateremnél néztük meg.
Már hallottuk is magunk mögül, ahogy az ápoló kiált, hogy a szobájában nincs, ezért megnézik a többiben.
Kook a tornaterembe nyitott be, én pedig elindultam az úszómedencéhez.
-Itt nincsenek - hallottam magam mögül a maknae hangját, de ekkor én befordultam a sarkon és majdnem felestem két lábban.
-Elin - nyíltak tágra szemeim, majd gyorsan megállítottam a felénk igyekvő Kookot, nehogy felessen.
-Vége a filmnek? - törölte meg szemeit álmosan. Épp az imént ébredhetett fel. Azonban a póz elég meglepő volt, ahogyan találtam őket.
-Öm.. Elin - néztem végig rajtuk, mire ő is realizálta a helyzetet, majd felsóhajtott.
-Itt találtam rá - mondta halkan, nehogy Tae felébredjen - Olyan keservesen sírt itt a padlón, hogy nem akartam itt hagyni. Aztán valahogy elaludt én meg nem tudtam a szobájába vinni, ezért megvártam míg vége a filmnek. Segítenétek? - kérte.
Rögtön odaléptem hozzá és próbáltam minél óvatosabban lehámozni róla az erősen belé kapaszkodó csapattársamat, aki álmában próbált ellenkezni, de végül csak sikerült karjait Elin derekáról leszedni, majd ölembe kaptam őt és elindultam vele a szobájába. Közben Kook felsegítette az elgémberedett lányt.
-Ne haragudj Noona, hogy nem vettük észre eltűntél - hallottam Kook hangját.
-Jaj ne hívj így - nevetett fel - Azt hiszem egyidősek lehetünk.
-97-es vagy?
-Igen.
-Azt hittem idősebb vagy nálam.
-Sokan hisznek idősebbnek a koromnál.
Beértem a szobába, majd lassan az ágyára helyeztem az alvót.
-Kölök? - kérdeztem az éppen belépő párostól.
-Már régen ott hagyott minket.
-Tényleg - gondolkozott Kook - Filmezés közben odajött hozzám, aztán elment.
-Biztos egy sarokban alszik - legyintettem - Azért hagyjuk nyitva az ajtót éjszakára, hátha vissza akar jönni a gazdijához.
-Oké - bólintott a maknae.
-Akkor jó éjszakát - búcsúztunk el Elinnel, majd kiléptünk a nappaliba.
-Mi történt Taevel? - kérdeztem tőle mikor leültünk a kanapéra.
-Én sem tudom - rázta meg a fejét - Úgy találtam rá, hogy a padlón feküdt és sírt. De tudod nagyon durva volt. Nem láttam még felnőtt embert így sírni.
-Mi a csuda történhetett vele? - sóhajtottam fáradtan - Na jó. Lehet ezt inkább holnapra kéne hagyni. Biztos te is fáradt vagy.
-Eléggé - bólintott, majd ásított egy nagyot - Megyek aludni. Holnap elmondjuk So-Youngnak is és majd kitalálunk valamit.
ESTÁS LEYENDO
A gyógymód (BTS V FF)
FanficÉs íme sorozatom második része, ami Taehyung-ról és Elin-ről fog szólni. Vajon milyen titkot rejtegetnek mindketten? FIGYELEM!!! Aki nem olvasta ennek az előző részét az Életmentőt, az semmit nem fog érteni belőle! Figyelmeztetések: Egyesek számár...