Pov.Lola
3 luty, piątek
Wchodzę do szkoły i zauważyłam Nicki. Podchodzi do mnie bardzo podekscytowana. Nie pozwoliła mi nawet dojść do słowa.
- Lola słuchaj jutro u Max'a, Luke'a i Norman'a jest impreza. Idziesz prawda? - zapytała.
- No, przyjdę i tak nie mam nic innego do roboty. - odpowiedziałam.
Poszłyśmy do sali biologiczno-chemicznej, usiadłyśmy do ławki. Wszedł Norman, a zanim jego dwaj koledzy i zaczęli zapraszać uczniów z naszej klasy, bardzo się wszyscy ucieszyli, a szczególnie Augustus. On miał uśmiech od ucha do ucha. Robili wszystkim znaczki na rękach. Następnie weszła nauczycielka i kazała się wszystkim uciszyć .
*Po lekcjach*
Po lekcjach podszedł do mnie Alex.
- Cześć! - powiedział.
- Cześć! - odpowiedziałam mu to samo.
- Masz z kim iść na imprezę?- zadał pytanie.
- Nie. - odpowiedziałam zgodnie z prawdą.
- A może chcesz iść ze mną?- zapytał.
- No dobra. - oznajmiłam z uśmiechem na ustach.
- To przyjdę po ciebie o 19.40. - zakomunikował.
- Okej. - odpowiedziałam.
Następnie on poszedł do swoich kolegów, a ja do Nicki...
*Przygotowania do imprezy*
Moja mama zadawała mi masę pytań, typu z kim idę , w co się chce ubieram. Starałam się odpowiadać na jej pytania jak najmniej szczegółowo, by mieć więcej czasu na ubranie się, uczesanie i zrobienie sobie makijażu. Najpierw się ubrałam w białą sukienkę oraz balerinki tego samego koloru. Wyprostowałam włosy zostawiłam je nieupięte, umalowałam się dość naturalnie. Zeszłam na dół, by tam poczekać na Alex'a. Moje wyczekiwanie nie trwało długo, bo już po chwili ktoś zapukał do drzwi. Po otwarciu drzwi zobaczyłam Alex'a ubranego w biały t-shirt i niebieskie jeansy. Uśmiechnęłam się na jego widok, a ten odwzajemnił to tym samym.
*Impreza*
Tańczyliśmy sobie przy basenie.
Nagle podeszło do nas dwóch chłopaków z naszej klasy, którzy byli do siebie bardzo podobni, a właściwie identyczni. Chyba mieli na imię Liam i Jacob.
-Kluczyki, telefon? - spytali się go trzymając mojego towarzysza.
Jeden chwycił go za nogi, a drugi za ręce. Po chwili został wrzucony do basenu.
Podpłynął do brzegu. Chciałam mu pomóc, więc wyciągnęłam do niego dłoń. Ten z uśmiechem chwycił moją rękę. Pociągnął mnie, a ja wpadłam do wody. Byłam cała mokra.
Przez chwilę byłam lekko wkurzona, ale zaczęłam się następie bardzo głośno śmiać... Zaczęłam go chlapać wodą, a on mnie. Tak około po 15 minutach wyszliśmy z wody. Potem przez całą noc gadałam z Alex'em i przyjaciółkami, tańczyłam z Alex'em, śpiewałam z Nicki piosenkę ,,Sylwia Przybysz- Zmiany ''. O godzinie około 6 rano większość osób ledwo trzymała się na nogach. Postanowiła iść spać, żeby w miarę wcześnie wrócić do domu.
😊😊😊😊W mediach jest zdjęcie Nicki. 🎬
Gwiazdkujcie i Komentujcie ...
YOU ARE READING
Lose
Teen FictionLola - Niespełna siedemnastoletnia uczennica Garfield High School jest bardzo utalentowana. Przeskoczyła 2 klasy i od drugiego półrocza zacznie naukę w klasie 3"B". Jest przewodniczącą samorządu szkolnego, ma świetne oceny, nienaganne zachowanie, ws...