Capitolul 4

22 2 0
                                    

Si atunci se auzi cineva strigand "Elena!!!!!"
Am fugit repede afara sa vad cine e.Era Andrei .Cand l-am vazut eram bucuroasa pentru ca il iubeam dar el o iubea pe Elena.
Ea l-a lasat sa intre in casa.
Baiatul a luat-o in brate si a sarutat-o pe cap.
Ea l-a imbratisat iar eu doar ma uitam la ei.Nu am vrut sa plec si sa ii las singuri.
I-am spus lui Andrei sa vina cu mine si sa o lasam pe Elena sa se linisteasca.
.......................................................
Dupa cateva zile am convins-o pe Elena sa iasa cu noi in oras cum faceam odata.A acceptat.
Toti am ajuns la locul de intalnire mai putin Elena si Andrei.
...................................
Peste cateva minute apar cei doi tinandu-se de mana . Au venit in fata noastra si ne-au spus ca sunt impreuna. Nicolae si cu mine am fugit de acolo si am inceput sa plangem fiecare a fugit in alte parti.Eram distrusa.S-a auzit sunand telefonul telefonul ,era Elena.I-am raspuns pe un ton ridicat si nervos.M-a intrebat ce s-a intamplat si i-am inchis.
A venit la mine acasa si pana la urama i-am deschis usa si i-am povestit totul.Stiam ca ea nu il iubeste  pe  Andrei. Noi doua  ne-am indepartat tot mai tare.
_______________________________
SPER CA V A PLACUT!!!VA ROG LASATI COMENTARII SI VOTATI!MA AJUTA FOARTE MULT!

A doua șansa...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum