Capitolul 13

12 2 0
                                    

In seara aceea am dormit  acasa la Ioana.
Dimineata urmatoare m-am dus acasa.
M-am dus la mine in camera si m-am pus in pat.
Peste ceva timp am primit un mesaj pe telefon de la o facultate din strainatate la care mi-am dorit sa merg.
Zicea ca am fost admisa.
Eram nehotarata daca sa merg sau nu.
In urmatoarea zi m-am intalnit cu toti prietenii mei sa ma ajute sa iau o decizie.
Ei mi-au spus ca sa ma duc pentru ca nu multi oameni au o ocazie ca asta.
Aveam o saptamana sa mai stau cu rudele,prietenii si familia.
Venise ziua plecarii.M-am intalnit pentru ultima data cu prietenii inainte de plecare.Am inceput sa plang.I-am imbratisat pe toti inspecial pe Andrei.
..............................................
Peste cateva luni dupa ce am plecat in strainatate am decis sa fac o surpriza tuturor.Aveam o vacanta de o saptamana si m-am decis sa vin putin acasa.
Eram nerabdatoare sa imi vad familia,prietenii si pe Andrei.
Cand am acasa am stat cu familia iar mai tarziu am sunat prietenii sa vad unde is.Ei mi-au zis ca sunt intr-un parc si mi-au zis in care parc iar eu le-am facut surpriza de a ma duce la ei.
Toti erau foarte bucurosi.
Dar eu am avut surpriza neplacuta de a vedea.........
________________________________

Hey sper ca v-a placut!!!Scuze pentru capitolele scurte!!!Un vot si un comentariu de la fiecare conteaza!!!

A doua șansa...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum