Eram tacuta...Dupa cateva minute doamna POPESCU a intrebat daca baiatul de langa mine este iubitul meu... I am zis ca nu.Este un prieten si coleg de facultate...Ne am intalnit la facultatea din strainatate. Ea bagacioasa fiind m a intrebat de ce am renuntat la facultate din strainatate???Atunci,mama stiind ce se intamplase s a bagat si a zis ca de ce sa vorbim despre mine...Sa vorbim despre afacere!!!Doamna POPESCU s a uitata foarte ciudat .
Peste ceva vreme ne am hotarata sa mergem acasa...In drum mama cu tata si sotii POPESCU au zis ca se oresc pana undeva..I am intebat unde mergiar ei mi au spus ca nu este treaba mea! PE DRUM:
Robert si Danut eram in fata noastra...Eu cu Cristian eram la un metru in spatele lor si vorbeam...Dintr o data Cristian s a oprit si m a tinut si pemine sa nu plec...Cristian si a cerut iertare pentru ce se intamplase la facultate.Eu, l am iertat...Era foarte fericit atat de tare incat m a luat in brate, si m a ridicat catre cer!!!
Am pornit din nou la drum!!!Pe cand eram sa ajungem la apartament il vad pe Andrei!!!A trecut pe trecerea de pietoni chiar daca era rosu...Era nervos!El a avut noroc si nu a fost lovit de vreo masina..Nu acelasi lucru pot spune despre sotia lui care alerga dupa el in lacrimi si a fost lovita mortal de masina...Noi (toti 4) cand am vazut am alergat repede catre locul accidentului!!!Andrei a sunat repede la ambulanta!Din pacate a fost prea tarziu cand a ajuns ambulanta!!! Sotia lui Andrei murise!!!
Dupa o luna:
Multe se schimbasera...Eu chiar daca m am impacat cu Cristian nu am putut sa fiu impreuna cu el pentru ca nu ma iubea...Am ramas prieteni...
Andrei s a mutat din oras undeva foarte departe...
Dar,totusi....
/
--------------------------------------------------------------
SPER CA V A PLACUT!!!VOI INCERCA SA POSTEZ UN CAPITOL NOU CAT DE REPEDEE POT!!!
CITEȘTI
A doua șansa...
RomanceIn aceasta poveste va fi vorba despre Elena (fata) care ii da a doua șansa iubitului ei (Nicolae) In ea vor aparea mai multe personaje .Nu va fi virba doar despre Elena si Nicolae. Sper ca o sa va placa cartea.Si scuzati daca nu o sa postez in fieca...