Capitolul 14

20 3 2
                                    

Andrei avea o iubita.😭Trist.Ei doi se tineau de mana. Am mai stat putin cu ei.Incercam sa nu nu arat tristetea.Venise timpul sa plec .Nu vroiam sa mai vin inapoi pana nu termin facultatea.Nu vroiam sa ii mai vad.
M-am dus inapoi in strainatate.In vacante mai veneau parintii mei la mine.
Trecuse un an de cand eram acolo.Erau multi romani.
Ma intelegeam bine cu un baiat pe nume Cristian.El era tot din Romania.Incepusem sa cred ca ma place.Intr-o zi dupa ore m-a intrebat daca vreau sa iesim la un suc.Am acceptat.
Ne-am dus la un suc iar dupa ne-am dus intr-un parc .Ne-am pus pe o banca.Am stat acolo vreo cateva minute fara sa ne zicem nimic.Dintr-o data Cristian a pus mana peste a mea .
S-a uitat in ochii mei si s-a apropiat cu buzele de ale mele.Era sa ne sarutam dar i-a sunat telefonul si a stricat momentul.Dupa ce a vorbit la el a pus telefonul in buzunar si mi-a spus ca ma iubeste.
Eu eram putin nehotarata pentru ca nu stiam ce simt pentru el.
In seara aceea am vorbit cu parintii mei si mi-au spus ca firma lor a dat faliment si nu mai imi pot platii chiria.
Trebuia sa opresc studiul si sa vin inapoi in Romania.
M-am dus la facultate si Cristian a vazut ca nu sunt in "apele mele".
I-am spus ce s-a intamplat si el a spus ca pot sa stau la el.El avea acolo o casa unde statea singur.
.............................................
M-am mutat la el.stateam in camere separate .
Ma gandeam in fiecare seara la ce simt pentru el si Andrei.Incepeam sa il uit pe Andrei.Il iubeam pe Cristian.
.............................................
Venise ziua mea.Eram doar eu si el.
Am sarbatorit doar noi.Toti m au sunat doar Andrei nu.Mi-am  dat seama ca nu trebuie sa ma mai gandesc la el ci la cel de langa mine ,adica Cristian .El imi este alaturi.M-am dus in camera lui si i-am spus ca il iubesc.
______________________________

Hey sper ca v-a placut.Azi am pus un capitol mai lung!!!!Sper ca sunteti multumiti!!!As dori sa se vada si din partea voastra ,adica cate un vot si un comentariu!!!

A doua șansa...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum