Capitolul 16

4 2 1
                                    

 Ca o vecina buna c e sunt eu m am dus la ei si le am dus un cadou de asa noua ...M au poftit in casa lor ..Am stat putin la vorba cu ei..Baietii lor nu erau acasa...                                                                      Urmatoarea zi eram singura acasa ...Ma plictiseam groanic asa ca am invitat niste prieteni la mine :ELENA,NICOLAE,IOANA(EI AU APARUT MAI LA INCEPUTUL CARTII) MARIA SI VALENTIN...Ne am pus toti pe canapeaua din living si ne am uitat la un film.Dupa ce s a terminat filmul VALENTIN a avut ideea sa mergem toti la mall la un suc...Am fost toti de acord asa ca am pornit catre mall. Fiecare ne am comandat cate un suc ...Dupa ce am mai barfit putin ne am terminatsi sucul si ne am despartit fiecare pe drumul lui catre casa...In drum spre casa am vazut un baiat cunoscut...Era ANDREI..Se schimbase mult...Am trecut pe langa el fara sa il salut..Cu coada ochiului m am uitat la el...Parea trist...Mi am continuat drumul catre casa ..Si..Ce sa vad..La usa apartamentului meu era nimeni altu decat ...CRISTIAN..Nu stiu cu m a gasit...Am vrut sa ies afara...Dar nu am putut...Cand m a vazut a inceput sa isi ceara iertare..Eu nepasatoare am intrat in apartament...Facea galagie mare pe scara..Am iesit la el si i am zis sa mearga acasa ...El cu lacrimi in ochi mi a zis ca nu are casa...Parintii lui murisera intr un accident rutier...Eu il uram..Dar mi am amintit ca si el m a ajutat atunci cand parintii mei au dat faliment si nu aveamunde sta ...I am sunat pe ai mei sa ii intreb daca poate sta la noi pana isi gaseste un loc de munca...Ei au fost de acord...

...............................................................................

Dupa o saptamana in care ne intalneam prin casa dar nu ne vorbeam,CRISTIAN a venit la mine foarte bucuros pentru ca si a gasit un loc de munca...Mi a zis ca in curand se va muta de la mine...Parintii mei l au felicita pentru reusita si au zis sa iesim in oras toti patru...Mie nu mi a prea convenit dar nu aveam ce sa  fac...Ne am dus la un restaurant foarte sofisticat...Parintii m au intrebat ce s a intamplat...Le am zis ca nu aveam chef de iesit in oras...Voiam sa ies cu prietenii pentru ca de o saptamana am stat doar acasa ...Ei mi au reprosat ca nu e frumos ce fac...Eram pusi la o masa mare de 8 persoane...Tata se tot uita prin restaurant dupa cineva ..L am intrebat daca asteptam pe cinea si el mi a zis ca rebuie sa vine familia POPESCU..L am intrebat de ce vin si ei iar el mi a spus ca a inceput o afacere cu domnul FLORIN...L am felicitat..Eram bucuroasa.Dupa 10 minute a aparut toata familia POPESCU...In capul mesei era tata ,domnul FLORIN era in celalalt cap al mesei, langa tata era de o parte mama cu mine si CRISTIAN,iar de cealalta parte a mesei erau doamna POPESCU CU REBERT si DANUT.In fata mea era ROBERT,in fata lui CRISTIAN era DANUT,iar in fata mamei era doamna POPESCU...

-----------------------------------------------------------------------

SPER CA V A PLACUT!!!

SCUZATI PENTRU GRESELI!!!

A doua șansa...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum